گریشنا: یک دوره مسابقه سوارکاری کورس تابستانه استان‌های جنوبی کشور، یادواره زنده‌یاد رضا و عبدالرضا کریمی، در روز جمعه، سیزدهم شهریورماه به میزبانی هیات سوارکاری شهرستان گراش در پیست سوارکاری شهیدان حسن‌زاده برگزار شد.
به گزارش محسن حسن‌زاده، دبیر هیات سوارکاری شهرستان گراش، در این رویداد بیست‌ و دو چابک‌سوار برتر از شهرستان‌های گراش، لارستان، اوز، لامرد، وراوی، زرین‌دشت، بندرلنگه و بندرکنگ در دو رده اسبان بزرگ‌سال و کره‌ها به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر هر رده حکم قهرمانی، تندیس و جوایز نقدی اعطا شد.

در رده اسبان بزرگ‌سال، یونس غلامی با اسب شتاب به مالکیت علی‌اکبر وراوی اصل از وراوی بندر کنگان اول شد. جعفر جعفری با اسب چیتا به مالکیت میثم اخترشمار از اوز مقام دوم را به خود اختصاص داد، و محمدامین آتشبار با اسب تندر به مالکیت محسن حسن‌زاده از گراش مقام سوم را از آن خود کرد.
در رده کره‌ها، ایوب نارمند با اسب سردار به مالکیت شهیدان حسن‌زاده از گراش قهرمان شد. مهدی تیموک با اسب عقاب به مالکیت موسی نظری از زرین‌دشت به مقام دوم رسید و ابوذر هاشمی با اسب غزال به مالکیت مهدی شوری از گراش سوم شد.

در برگزاری این مسابقه فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، شهرداری گراش، جمعیت هلال احمر گراش، شبکه دامپزشکی شهرستان گراش و پایگاه مقاومت شهید دستغیب، شرکت بتن راه گراش، دفتر حمل مصالح و کارخانه تولید مصالح دانه‌بندی شده شیخی و باشگاه سوارکاری فاضل با هیات سوارکاری شهرستان گراش همکاری داشتند.

savarkari5