IMG 8669اولین جلسه مسئولین خانه فرهنگ در سال ۹۱ با هدف تصمیم گیری در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های سال جاری، برگزاری کلاس‌های فرهنگی هنری در ایام  تابستان و بیان مشکلات و رفع آن در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در این جلسه آقای عالی حسینی سرپرست اداره طی سخنانی بر لزوم برنامه‌ریزی و تهیه تقویم فرهنگی هنری از طرف مسئولین خانه فرهنگ، برنامه‌ریزی و اجرایی کردن موضوعات محول شده، گزارش‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ارسال آن به اداره را خواستار شد.

مهدی جباری مسئول خانه فرهنگ گراش درباره برنامه‌های تابستان این مرکز توضیح داد: همچنان که برنامه‌های هفتگی انجمن‌های ادبی و نقاشی و کلاس‌های موسیقی همانند گذشته به خوبی دنبال می‌شود، دوره جدید آموزشی صنایع دستی با همکاری دفتر میراث فرهنگی نیز برگزار خواهد شد. جباری ادامه‌ داد: لیست کاملی از کلاس‌های مختلف در خانه فرهنگ موجود است که تنها حضور شرکت‌کننده برای برگزاری این برنامه‌ها را می‌طلبد.

جباری با اشاره به اینکه یکشنبه شب با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در خانه فرهنگ گراش مشکلات این مرکز بررسی خواهد شد گفت: در جلسه مسئولین خانه فرهنگ، آقای عالی حسینی قول مساعد برای تامین اعتبار برای خانه فرهنگ گراش را داده‌اند.

مهدی جباری برنامه‌های اصلی خانه فرهنگ در تابستان را همکاری در اردوی نمایشگاه کتاب، برگزاری جشنواره تئاتر و برگزاری نمایشگاه عکس انجمن عکاسان برشمرد.