گریشنا: حسینا، رامیارپور و آخوندی مقام‌های اول تا سوم تنیس روی میز منطقه هفت جوانان فارس را کسب کردند؛ و محمد‌حسن سبزواری بر سکوی اول قهرمانی نونهالان منطقه هفت فارس ایستاد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ مسابقات آزاد و انتخابی تنیس روی میز منطقه هفت جوانان پسر استان فارس (دور اول) با حضور سی‌ و سه بازیکن از شهرستان‌های گراش، لارستان و مهر در سالن اختصاصی شهید سمیعی‌نژاد لارستان در تاریخ نوزدهم تیرماه به صورت دو حذفی برگزار شد که محمد حسینا توانست با شایستگی و با شکست دادن تمامی رقبای خود بر سکوی اول رقابت‌ها قرار گیرد. مهدی رامیارپور و محمدمهدی آخوندی از گراش نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسعود درویشی، امیررضا جمالی، محمدحسن سبزواری، علیرضا جعفری و محمد آتشی نیز توانستند سهمیه شرکت در رقابت‌های جوانان استان را کسب کنند. مسابقات آزاد و انتخابی جوانان استان، دوم مرداد ماه در شیراز برگزار خواهد شد. مرتضی موغلی و ابوالفضل دیباچی برگزاری این دوره از رقابت‌ها را عهده‌دار بودند.

tnis

مسابقات تنیس روی میز منطقه هفت نونهالان استان فارس نیز با حضور بیست‌ و نه بازیکن از شهرستان‌های گراش و لارستان با قهرمانی محمدحسن سبزواری از گراش به کار خود پایان داد.

این مسابقات در سالن اختصاصی شهید سمیعی‌نژاد لارستان در تاریخ نوزدهم تیر ماه به صورت دو حذفی برگزار شد و محمد حسن سبزواری توانست با شکست دادن تمامی رقبای خود مقام قهرمانی را کسب کند.

علیرضا باقرزاده و فرهاد وقارفرد از دیگر بازیکنان نونهال گراش نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. سیدمحمد محقق، علیرضا سبزواری،حسن خواجی، علی‌اصغر کریمی همگی از گراش نیز به ترتیب مقام‌های چهارم تا هفتم را کسب کردند. امیررضا جمالی که در دسته برتر استان قرار دارد، به اضافه نفرات برگزیده این رقابت‌ها و محمدرضا قاسمی‌زاده بهرقابت‌های انتخابی کشوری که در تاریخ بیست‌ و هشتم تیر ماه در شیراز برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.
مرتضی موغلی و علیرضا جعفرزادگان برگزاری این رقابت‌ها را برعهده داشتند.

tnis2