گریشنا: اصغر فرودی فرماندار گراش به همراه بخشدار ارد از چند پروژه عمرانی روستای آغصه از توابع بخش ارد شهرستان گراش بازدید کرد و در جریان عملیات اجرایی آن قرار گرفت.
به گزارش فرمانداری؛ فرماندار گراش با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در روستاهای گراش با پیشرفت خوبی همراه است، اظهار داشت: «در سطح شهرستان پروژه‌های خوبی در حال اجراست که امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم باشیم.»
اصغر فرودی توسعه روستاها و رسیدگی به امور روستاها را از اولویت‌های کاری دولت عنوان کرد و افزود: «دولت مصمم است تا خدمات و آبادانی در بخش روستایی با قوت و سازندگی همراه باشد و در ساخت پروژه‌ها تسریع شود.»
وی با گلایه از این که یکی دو تا از پروژه‌های شهرستان هنوز راکد مانده است، خاطرنشان ساخت: «در سال گذشته تلاش شد با همراهی مردم و همت مسولین اکثر پروژه‌های راکد شهرستان فعال شود و علی‌رغم تنگناهای مالی و اعتباری، پروژه‌های جدیدی کلنگ‌زنی شد. با این وجود، باز هم نیازمند تلاش و همت مضاعف هستیم تا چهره محرومیت از منطقه گراش برداشته شود. همه مسولین موظف به خدمت صادقانه به مردم هستیم.»
نماینده دولت از پروژه ساخت خانه بهداشت و ساختمان دهیاری در روستای آغصه بازدید کرد و در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت. وحید صالحی بخشدار بخش ارد در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی بخش ارائه و خواستار رفع مشکلات مردم شد.
خانه بهداشت و ساختمان دهیاری روستای آغصه از پروژه‌هایی است که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط فرماندار و مسولین شهرستان کلنگ آن به زمین زده شد.

aghoseh1