بستن

دو قاچاقچی سوخت در چنگال قانون

گریشنا: ۳۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق در گراش کشف شد و دو قاچاقچی سوخت به چنگال نیروهای انتظامی شهرستان افتادند و دستگیر شدند.

به گزارش نیروی انتظامی شهرستان گراش؛ ۳۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس این شهرستان کشف و طرح مقابله با قاچاق سوخت اجرا شد. 1

سرهنگ عبدالعظیم انصاری در رابطه با این خبر گفت: «طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ی ملی توسط کارکنان شهرستان گراش اجراء شد.»

او ادامه داد: «پلیس این شهرستان در کنترل جاده‌ها طی دو عملیات جداگانه مقدار ۳۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کرد که در این مورد دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت:«قاچاق سوخت به عنوان خیانت بزرگ سودجویان و فرصت‌‌طلبان به اقتصاد ملی و تولید داخلی است و مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی این شهرستان است.»

8 نظر

  1. دادسرا؟؟؟
    مگه گراش دادسرا داره؟؟؟ تا جاییکه ما اطلاع داریم دادسرا نداریم!
    خبرش بوی نفت میده نه گازوییل !

    1. چقدر خوبه که گریشنا موفق شده علاقه مندانی غیراز گراش هم داشته باشه . من هم گراشی نیستم و لی از وجود سایت های اینترنتی منطقه قلبا خوشحالم .
      مثل وبلاگ کهنه مربوطی که توسط جوانانی متعهد و دلسوز اداره میشه . امیدوارم سایت گریشنا پیشقدم بشه و فعالین رسانه های مجازی ازقبیل سایت خنج کهن ، سایت هیات امنا دانشگاه ازاد اوز، وبلاگ کهنه مربوطی ، سایت صحبت لارستان و لادستان و وو را در جهت تبادل نظر و تجربه دور هم جمع کنه . البته این فقط یه پیشنهاده

  2. باسلام و خدا قوت
    در جواب مرتضی..پیشنهاد بسیار جالبی هستش.ولی آقا مرتضی جسارتا شما کجایی هستی که وبلاگ کهنه ما را هم میشناسی؟؟ ممنون میشم جواب بدی ..

    1. جویمی ام . ولی متاستفانه جویم ما علیرغم سابقه بیش از هفتاد سال بخشداری روز به روز ضعیفتر شده و درجا زده جوری که غبطه سایت هایی مثل گریشنا و کهنه مربوطی رو میخورم . کاش ما هم میتونستیم سایتی قوی مثل گریشنا و وو داشتیم.

  3. وقتی برخی عزیزان در اظهار نظرها که البته ازادن هر نظری داشته باشند میبینم گاها زحمات این عزیزان رو نادیده میگیرند و بیرون گود نشسته و نقد غیر منصفانه میکنند دلم میگیره. امیدوارم همواره همه فعالان دلسوز و فهیم فضای مجازی منطقه همواره موفق و سربلند باشند و در سایه برادری و وحدت و همدلی روز به روز شاهد پیشرفت منطقه باشیم

  4. باسلام.
    آقا مرتضی برادر عزیز امیدوارم که جویم هم مثل بقیه جاها.بقول شما پیشرفت کنه. واقعا حیفه شهری با قدمت چندین ساله به فراموشی سپرده بشه. با ارزوی موفقیت برای شما و همه مردم خوب جویم. درپناه خدا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top