گریشنا: دوازدهمین گردهمایی مهدویت با حضور حجتالإسلام و المسلمین حیدری کاشانی، کارشناس برنامههای مهدویت و سمتخدا در شهرستان گراش برگزار میشود.
ویژه برنامهی مهدویت و منتظران حضرت مهدی(عج) با همکاری هیأت عاشق مهدی(عج)، دوازدهمین گردهمایی خود را در قالب سبک زندگی خانواده و تربیت مهدوی از تاریخ چهاردهم مهر ماه به مدت چهار شب با حضور حجتالإسلام والمسلمین حیدری کاشانی، کارشناس برنامههای مهدویت و سمتخدا، و مداحان شهرستان در حسینیهی حضرت ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.
همچنین برنامههایی از جمله جشنواره فرهنگی ورزشی خورشید مهر که ویژه دانشآموزان مقطع ابتدایی است هم در پارک لاله اجرا میشود.
همایش مادران و دختران مهدوی نیز در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و همایش جوان منتظر هم در محل مسجد حضرت ولی عصر(عج) در انتظار اجراست.
و همچنین در مصاحبهای که با آقای عبدالرسول افشار، مسئول هیأت فرهنگی عاشقان مهدی (عج) و معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان گراش در رابطه با این گردهمایی بود او دلیل تأخیر این گردهمایی را اینگونه توضیح داد: «با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال، وایام امتحانات دانشگاه و دبیرستان با پیشنهاد و تصویب هیأت امناء ،دوازدهمین گردهمایی به سوی ظهور با تاخیر در مهرماه برگزار می گردد.»
افشار هدف از این برنامه را در آگاه شدن جوانان نسبت به دنیا دید و در ادامه گفت که امسال دوازدهمین گردهمایی بسوی ظهور برگزار میشود.
او در پاسخ به اینکه چه افراد یا نهادهایی در اجرای این برنامه کمکرسان بودهاند گفت: «برای برگزاری برنامه ، امسال نهادها و ارگان های مختلفی از قبیل شورای اسلامی شهر،اداره اوقاف-ناحیه مقاومت بسیج-هیأت رزمندگان-مجمع القرآن فاطمیون-هیأت امنا حسینیه حضرت ولیعصر(عج)-باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان-باشگاه بدنسازی امید- معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش-بسیج دانش آموزی-بیت النور و پرده سرای دیبا هیأت و بنیاد را مورد مساعدت خود قرار می دهند. باشد که مورد عنایت و توجه حضرتش قرار بگیرد.
110
۱۱ مهر ۱۳۹۳
اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی سال ۱۳۹۳
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبتنام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ میرساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: http://www.cfu.ac.ir از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پایان میپذیرد.
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده با توجه به جدول رشتههای تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی و جدول ظرفیت پذیرش رشتههای شغلی در استانها (جداول شماره ۱ و مندرج در ذیل این اطلاعیه) و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبتنام در آزمون فوق اقدام نمایند.
الف- شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳- اعتقادوالتزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شئون شغلی.
۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۷- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر ، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹- نداشتن رابطه استخدامی با سایر دستگاه های اجرایی.
۱۰- دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
۱۱- برخورداری از سلامت ، توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
ب- شرایط اختصاصی داوطلبان:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری (تخصصی و حرفه ای).
۲- نداشتن بیش از ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و۴۰ سال تمام برای دارندگان کارشناسی ارشد و دکتری حرفهای و ۴۵ سال تمام برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی.
۳- ایثارگران وضعیت خود را در تقاضانامه ثبت نام مشخص نمایند.
تذکر: وضعیت ایثارگری داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد.
۴- مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد.
۵- بومی بودن: بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضای محل خدمت یکسان باشد.
ب- سه سال از سنوات تحصیلی داوطلب (اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) در استان مورد تقاضای محل خدمت طی شده باشد.
تذکر:
۱- ملاک محاسبه سن داوطلبان تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) می باشد.
۲- ثبت نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق وبگاه اینترنتی دانشگاه امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی مدارک درخواستی و یا مراجعه حضوری جهت ثبت نام خودداری شود.
۳- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل همان تاریخی است که در متن دانشنامه و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل درج می شود.)
۴- اصل اسناد مذکور و مستندات، از قبیل: مدرک تحصیلی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، شناسنامه، مدرک مربوط به سه سال تحصیل در استان مورد تقاضا دال بر سکونت (بومی استان)، گواهینامه های مرتبط با مهارت شغلی و سوابق تجربی، زبان خارجی، مدارک ایثارگری و … در مرحله مصاحبه تخصصی دریافت می گردد.
ج- مراحل ثبت نام :
– مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: http://www.cfu.ac.ir.
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
• عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.
• عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
• اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
• تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
• حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۵ کیلو بایت بیشتر باشد.
• حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
• حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
د – پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پس از مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: http://www.cfu.ac.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۲۵.۰۰۰ (پانصد و بیست و پنج هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون جذب نیروهای قراردادی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
نکات مهم :
۱- مدت زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمیشود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبتنام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل میگردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبتنام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند.)
۳- ثبتنام متقاضیان صرفاً از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمیباشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
۴- داوطلبان قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است از احراز شرایط (عمومی و اختصاصی و …) خود با مفاد این آگهی، اطمینان حاصل نمایند. (وجوه پرداختی جهت ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمیشود.)
۵- صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی داوطلب تلقی نمیگردد، با توجه به اینکه ثبتنام داوطلب در این مرحله براساس ارائه اطلاعات خوداظهاری بوده و مدارک و مستندات این اظهارات بعد از آزمون بررسی خواهد شد، چنانچه در هر مرحله محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمد اطلاعات خلاف، ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی است، از طی مراحل بعدی محروم می شود و حتی در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد منعقده لغو و بلا اثر میگردد، به هر حال مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلامی در متن این آگهی به عهده داوطلب می باشد.
۶- انتخاب داوطلبان برای مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی و تخصصی را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات تخصصی انجام خواهد شد.
۷- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان حد اقل یک ماه بعد از برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
ه- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: http://www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
و- مواد آزمون:
-مواد آزمون عمومی (با ضریب یک) عبارتند از: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی ، هوش و استعداد تحصیلی.
-مواد آزمون تخصصی (با ضریب دو) بر حسب رشته شغلی مربوطه خواهد بود.
توجه: مواد آزمون تخصصی در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۳ از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف میباشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع میگردد.
* آزمون بصورت چهار گزینهای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.
جدول شماره (۱) – رشتههای تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی
ردیف رشته شغلی شرایـــــــــط احـــــــــراز
1 کارشناس امور آموزشی
(کد ۲۰۰۱) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، برنامه ریزی درسی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی، آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی ، آموزش بزرگسالان ، تعلیم و تربیت اسلامی ، فلسفه و تاریخ تعلیم و تربیت ، تاریخ و فلسفه آموزش وپرورش ، سنجش و اندازه گیری، روان شناسی تربیتی، فناوری اطلاعات و کامپیوتر ( نرم افزار).
مهارت: توانایی نیازسنجی آموزشی، توانایی طراحی آموزشی، توانایی ارزیابی آموزش و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
2 کارشناس امور دانشجویی
(کد ۲۰۰۲) دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های گروه علوم تربیتی و رشته های تحصیلی ؛ علوم اجتماعی ، جامعه شناسی ، آموزش بزرگسالان ، مدیریت آموزش عالی ، روانشناسی ، مشاوره ، مشاوره و راهنمائی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
3 کارشناس بررسی کتاب (کتابدار) (کد ۲۰۰۳) دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ کتابداری ، علوم کتابداری و اطلاع رسانی ، برنامه ریزی کتابداری ، داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
4 کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی
(کد ۲۰۰۴) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مطالعات اجتماعی ( کلیه گرایش ها ) علوم ارتباطات اجتماعی (کلیه گرایش ها)، علوم سیاسی ، علوم تربیتی (کلیه گرایش ها) ، معارف اسلامی ، کامپیوتر ( نرم ازار ، سخت افزار ، گرافیک کامپیوتری)، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، یکی از رشته های تحصیلی هنری، معماری حسب تخصص مورد نیاز و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
5 کارشناس امور حقوقی (کد ۲۰۰۵) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس حقوق قضایی یا فوق لیسانس و دکتری در یکی از گرایش های حقوق .
مهارت : داشتن (۳) سال سابقه کار مفید و مرتبط ، اشنائی کامل کار با رایانه و داشتن مهارت در استفاده از نرم افزارهای مرتبط .
تذکر مهم : داشتن مدرک تحصیلی لیسانس حقوق قضایی برای دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر الزامی است .
6 کارشناس فناوری اطلاعات و فرابری داده ها (کد ۲۰۰۶) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش ها ) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی نرم افزارو سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) ، معماری کامپیوتر ، کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم ، مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم اتوماسیون ، انفورماتیک ، آمار و کامپیوتر ، ریاضی و علوم کامیپوتر .
مهارت : توانایی در طراحی و تحلیل سیستم وتهیه گردش عملیاتی اطلاعات ، توانایی بهره گیری از روش ها و تکنیک های جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات ، توانایی نظارت و ارزیابی کمی و کیفی سیستم ، توانایی شناسایی نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری واحد مربوطه ، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
7 کارشناس حفاظت IT (کد ۲۰۰۷) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) ، معماری کامپیوتر ، کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم ، مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها ، مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم اتوماسیون اداری ، انفورماتیک، آمار و کامپیوتر ، ریاضی و علوم کامیپوتر ، تکنو لوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، هوش منصوعی ، مخابرات امن ، مدیریت سیستم های اطلاعاتی ، امنیت اطلاعات .
مهارت : توانایی در امکان سنجی ، طراحی نقشه شبکه های رایانه مورد نیاز ، توانایی انجام عملیات پیاده سازی و کابل کشی شبکه های داخلی ، توانایی نصب و راه اندازی رایانه خادم و ایستگاه های کاری و تنطیمات مربوط به آنها ، توانایی درک ، شناخت و به کارگیری تکنولوژی نوین شبکه های رایانه ای و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
دوره های آموزشی : شبکه NETWORK+ ، مدیریت امنیت شبکه .
8 کارشناس برنامه، بودجه و آمار
(کد ۲۰۰۸) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی آمار، ریاضی، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستمها، مدیریت مالی محاسباتی، مدیریت اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت بازرگانی، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت استراتژیک، علوم اقتصادی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی و مدیریت.
مهارت : اصول گزارش نویسی، تسلط به اصول بودجه ریزی، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
9 کارشناس بهداشت، تغذیه و سلامت (کد ۲۰۰۹) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، آموزش بهداشت ، علوم تغذیه ، علوم بهداشتی در تغذیه علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی صنایع غذایی ، مهندسی ایمنی و بازرس های فنی ( ایمنی و حفاظت) ، سیاست گذاری سلامت ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، آموزش بهداشت، ارگونومی، مدیریت سلامت، علوم تغذیه (کلیه گرایش ها) ، علوم بهداشتی در تغذیه، علوم تغذیه در برهان ، علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی مواد غذایی ، میکروب شناسی مواد غذایی .
مهارت : دارا بودن حداقل ۳ سال تجربه مرتبط و قابل قبول، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL ، داشتن مهارت آموزش بهداشت و تغذیه برای افراد . مهارت تجویز رژیم درمانی و پیشگیری ، مهارت ارزیابی و تشخیصی مشکلات تغذیه ای ، مهارت پایش و کنترل عملکرد تجهیزات و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
10 کارشناس امور اداری (کد ۲۰۱۰) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ علوم اداری ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت رفتاری ، مدیریت سیستم ها ، مدیریت امور مالی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مدیریت سیستم و بهره وری ، علوم تربیتی(کلیه گرایش ها) ، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها .
مهارت : اصول گزارش نویسی، قدرت تجزیه وتحلیل ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
11 کارشناس امور عمرانی (کد ۲۰۱۱) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی مهندسی عمران ( گرایش عمران ) مهندسی مکانیک ( گرایش سیالات ) .
مهارت : تسلط به زبان انگلیسی در سطح استفاده از منابع علمی ، تسلط به رایانه و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط ، تسلط بر نصب و بهره برداری از تجهیزات فنی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
12 کارشناس روابط عمومی (کد ۲۰۱۲) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ روابط عمومی ، امور فرهنگی ، فرهنگ و زبانهای باستانی ایران ، فرهنگ و ارتباطات ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان وادبیات عرب ، علوم ارتباطات و روابط اجتماعی ، فرهنگ وارتباطات ، تبلیغات ، مدیریت رسانه ، علوم اجتماعی ، روزنامه نگاری ، مدیریت دولتی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
13 کارشناس همکاری های بین المللی
(کد ۲۰۱۳) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی روابط سیاسی ، علوم سیاسی ، دیپلماسی وسازمانهای بین الملل ، حقوق بین الملل ، روابط بین الملل ، تاریخ (مطالعات خلیج فارس ، مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز ، تاریخ ) ، زبان و ادبیات فارسی ، امور فرهنگی ، تاریخ معاصر جهان اسلام ، مدیریت دولتی ، معارف اسلامی و علوم سیاسی ، مطالعات منطقه ای ، حقوق ارتباطات ، حقوق بشر ، فقه سیاسی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی ، قرآن و علوم .
مهارت: توانایی گزارش نویسی ، فن بیان ، انتقال مفاهیم و مطالب ، برقراری ارتباط موثر ، تسلط کامل به یکی از زبانهای خارجی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
دوره های آموزشی: آشنایی با فنون مذاکره ، آشنایی با مفاد قراردادها ، موافقت نامه هاو پروتکل های بین المللی ، آشنایی با سیاست های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی .
14 کارشناس همکاری های علمی
(کد ۲۰۱۴) تحصیلات و معلومات : دارا بودن گواهی نامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی ، تکنولوژی آموزشی ، تحقیقات آموزشی ، برنامه ریزی درسی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی ، آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، آموزش بزرگسالان ، تعلیم و تربیت اسلامی ، فلسفه و تاریخ تعلیم و تربیت ، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ، سنجش و اندازه گیری ، روانشناسی ، روانشناسی تربیتی ، آمار و سنجش آموزش ، جامعه شناسی ، پژوهشگری علوم اجتماعی ، مطالعات زنان در تحقیقات آموزشی باگرایش های ( زن و خانواده ، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان ) ، فناوری اطلاعات و یا یکی از رشته های تخصصی حسب موضوع مورد پژوهش .
مهارت : تسلط به زبان انگلیسی ، تسلط به رایانه ، توانایی تجزیه وتحلیل ، توانایی نیاز سنجی ، طراحی و ارزشیابی آموزشی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
15 کارشناس امور مالی (کد ۲۰۱۵) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ امور مالی ، مدیریت مالی ، حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری وامورمالی ، مدیریت امور بانکی ، مدیریت بازاریابی بین الملل ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت بیمه ، مدیریت سیستم و بهره وری ، امورمالی ومالیاتی ، علوم اقتصادی ، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی .
مهارت : تسلط به اصول حسابداری ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
دوره های آموزشی : حسابداری دولتی ، قوانین و مقررات مالی و محاسباتی عمومی ، نرم افزار کاربردی در حسابداری .
16 کارشناس آزمایشگاه فیزیک (کد ۲۰۱۶) تحصیلات : کارشناسی ارشد یا دکتری رشته فیزیک .
مهارت : داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
17 کارشناس آزمایشگاه شیمی (کد ۲۰۱۷) تحصیلات : کارشناسی ارشد یا دکتری رشته شیمی ، بیو شیمی ، زیست شناسی .
مهارت : داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
18
کارشناس تربیت بدنی و امور ورزشی (کد ۲۰۱۸) تحصیلات و معلومات : دارا بودن لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از گرایش های رشته ؛ تربیت بدنی و علوم ورزشی .
مهارت : تسلط به مهارت های هفت گانه ICDL و office ، داشتن کارت مربیگری درجه ۲ در یکی از رشته های تیمی ، داشتن کارت مربیگری درجه ۳ در یکی از رشته های انفرادی ، داشتن دوره آموزشی work shop
19 متصدی اموردفتری (کد ۲۰۱۹) تحصیلات و معلومات : گواهی نامه لیسانس یا فوق لیسانس ، در یکی از رشته های ؛ مدیریت امور دفتری ، مدیریت دولتی (کلیه گرایشها ) ، روابط عمومی ، علوم ارتباطات و روابط اجتماعی ، مدیریت سیستم و بهره وری ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مطالعات اجتماعی با تمامی گرایشها ، جامعه شناسی . روان شناسی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات و کامپیوتر ( نرم افزار ) .
مهارت : داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
دوره های آموزشی : سیستم دبیرخانه و بایگانی .
20 کارشناس امور پژوهشی (کد ۲۰۲۰) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی پژوهشگری علوم اجتماعی ، مطالعات زنان در تحقیقات آموزشی با گرایشهای (زن و خانواده ، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان) ، جامعه شناسی ، روان شناسی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات و یا یکی از رشته های تخصصی حسب موضوع مورد پژوهش .
مهارت : تسلط به یک زبان خارجی ترجیحاً انگلیسی ، تسلط به رایانه ، توان تجزیه و تحلیل بالا و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
دوره های آموزشی : روش های تحقیق .
21 کارشناس آموزش و توانمندی سازی منابع انسانی (کد ۲۰۲۱) تحصیلات و معلومات:دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، علوم تربیتی، مدیریت آموزش عالی، مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی، سنجش و اندازه گیری و روانسنجی، روان شناسی تربیتی، فناوری اطلاعات .
مهارت : توانایی نیازسنجی آموزشی، توانایی طراحی آموزشی ، توانایی ارزیابی آموزشی ، توانایی آزمون سازی ، توانایی تحلیل آمار و اطلاعات ، نظارت و ارزیابی کمی و کیفی و مهارت های ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط.
روابط عمومی سازمان سنجش
دور از وطن
۱۱ مهر ۱۳۹۳
داداش خودت هم میفهمی داری چی میگی؟؟؟
حرف شما مثل اینه که بگیم مراسم عزاداری امام حسین(ع) توی محرم برگزار نمی کنیم جاش پول میدیم به فقرا !!!
هرچیزی جای خودش رو داره.
خوب در سایه ی همین برنامه هاست که زندگی مون برکت ها پیدا کرده این قبیل مراسمات رو هم به خاطر هزینش برگزار نکنیم میمونه فقط ادعای شیعگی که اون به درد لای جرز هم نمیخوره’
گاهی وقتا نیازه که برا چنین برنامه ی باشکوهی فضاسازی مناسبی توی شهر صورت بگیره لطفاخرده نگیرید
خیلی دوست داشتم توی این تاریخ گراش بودم ولی حیف…
آخوند
۱۱ مهر ۱۳۹۳
جوان گراش پول واسه ازدواج کردن نداره ،…. تا کی میخواد مساجد گراش درست بشه.
امام زمان با این پول حروم کردن ها ظهور نمیکنه.
ماشااله نزدیک ۱۰ تا بنر زدن تو کل شهر اونم از بنرهای بزرگ ،اینا پول حروم کردن نیست؟