گریشنا:دکتر عبدالحمید نجاتی رئیس دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی گراش شد،بعد از  مراسم انتصاب او به این سمت،دانشجویان این دانشکده از دفتر نشر معارف در جهان در لارستان بازدید کردند.

به گزارش سمیه رادمرد روابط عمومی دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی؛ دوشنبه‌شب، نوزدهم بهمن ماه، مراسم انتصاب دکتر عبدالحمید نجاتی به ریاست دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی درسالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

این مراسم ساعت بیست با قرائت آیاتی از قرآن مجید، توسط یکی از دانشجویان،آغاز شد. دکتر زاهدی، رئیس سابق دانشکده، پیرامون میزان توقعات از رشته‌های علوم قرآنی و سطح علمی دانشکده و استادان سخنرانی کرد و بعد از آن حجت‌الاسلام نجاتی حکم انتصاب خود را از دستان دکتر زاهدی دریافت کرد.

نجاتی پس از دریافت حکم، سخنرانی کرد و این برنامه تودیع و معارفه در ساعت ۲۱ به پایان رسید.

daneshkade qorani2 بلافاصله بعد از اتمام مراسم، کلیه‌ی دانشجویان دانشکده برای بازدید از دفتر نشر معارف اسلامی در جهان به طرف لارستان حرکت کردند. این دفتر حاصل فعالیت‌های گسترده‌ی آیت‌ا… سیدمجتبی موسوی‌لاری است که برای بازدید دانشجویان و علاقه‌مندان برپا شده است.

در دفتر نشر معارف در جهان علاوه بر کتاب‌هایی به زبان فارسی، کتاب‌های ترجمه ‌شده‌ به زبان‌های دیگر نیز وجود داشت در قسمتی از این نمایشگاه زونکن‌هایی پر از نامه خودنمایی می‌کرد، قسمتی از این نامه‌ها مربوط می‌شد به نامه‌هایی که مرحوم موسوی لاری از کشور‌های مختلف دریافت می‌کرد. تعدادی از این نامه‌ها برای دانشجویان خوانده شد، مضمون بعضی از آن‌‌ها قدردانی و تشکر بود،تعدادی برای تقاضای کتاب و بعضی نیز از طرف خوانندگانی بود که خبر مسلمان و شیعه شدن‌شان را پس از مطالعه‌ی کتاب‌‌های او، از این طریق به او داده‌بودند.

daneshkade qorani4