گریشنا:از تیم گراش به عنوان تیم برگزیده‌ی فرهنگ و اخلاق ورزش استان فارس تجلیل شد._picqynn6799QY

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛در  مراسم باشکوهی با حضور مهندس سید غلامرضا کمانه مدیرکل، سالاری معاونت فرهنگی و جامعه ورزش و جوانان فارس از ۱۵۰ جوان ورزشکار، مربی و داور اخلاق محور و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، رابطین فرهنگی هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها تجلیل شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این‌که ورزش مقوله فرهنگی است گفت:«دیانت، افتادگی، وقار و احترام به قانون در سایه‌ی نظم و انضباط مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که ورزشکار باید به آن پایبند باشد.

غلامحسین پیروانی پیشکسوت ورزش فارس نیز با بر شمردن شمه‌ای از خصایل و سجایای حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت:«حضرت ابوالفضل(ع) سمبل اخلاق، ادب، احترام و تواضع بود که ورزشکاران باید از خصایل آن بزرگوار تاسی نمایند.»

محسن سالاری معاونت فرهنگی و جوانان از دیگر سخنرانان این نشست بود که با اشاره به چگونگی روند انتخاب و برگزیده‌های اخلاقی ورزش بیان داشت:«با مکاتبات انجام گرفته با هیات‌های ورزشی استان از هر هیات یک نفر ورزشکار، داور و مربی در رده سنی جوان و با شاخص‌های اخلاقی انتخاب و معرفی شده‌اند.

سالاری خطاب به برگزیده‌های اخلاقی ورزش استان گفت:«امروز وظیفه شما بیش از پیش سنگین شده و همانند آیینه‌ای پیش روی ورزشکاران قرار دارید.»

در این مراسم همچنین از میرزا اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان و مرتضی موغلی رابط امور فرهنگی و جوانان شهرستان گراش به عنوان برترین‌های اخلاق و فرهنگ استان تقدیر شد و به پاس خدماتشان در ورزش فارس مفتخر به دریافت تندیس و لوح سپاس شدند.

گراش در شش ماهه اول در رتبه پنجم استان قرار داشت و در شش ماهه دوم با تلاش مضاعف به رتبه اول دست یافت و در مجموع عنوان دوم شهرستان‌های فارس را به خود اختصاص داد.