گریشنا:در هفته‌ی نیکوکاری، کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) گراش از خیرین برای شرکت در طرح اکرام ایتام دعوت می‌کند. 55040_orig

عبدالمحسن محسن زاده مسئول امور ایتام شهرستان گراش می‌گوید:ششصد نفر در سطح کشور از شهر‌های قم، لامرد، عسلویه، تهران، شیراز از دویست و چهل یتیم و بی‌سرپرست در شهرستان گراش حمایت می‌کنند از این ششصد نفر، سیصدوپنجاه نفر از حامیان و خیرین، گراشی هستند.

حامیان و خیرین می‌تواند ایتام دختر تا سن ۲۵ سال و پسران در صورت محصل نبودن تا سن ۱۸ سال را تحت پوشش خود قرار دهند. در این طرح،خیرین با واریز مبلغ حداقل ده‌هزار تومان به صورت ماهانه از ایتام و فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند.

محسن‌زاده در ادامه می‌گوید:« حدود چهارده میلیون به صورت ماهانه از خیرین برای حمایت از ایتام  شهرستان گراش به کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) واریز می‌شود که بعد از تقسیم بین دویست و چهل نفر از ایتام شهرستان مبلغ پنجاه هزار تومان به هر نفر می‌رسد و با وجود تورم موجود این هزینه‌ی بسیار ناچیزی است و ما امیدواریم که حامیان و خیرین بیشتری در این طرح شرکت کنند تا با همت و خیراندیشی آن‌ها گره‌ای از مشکلات ایتام در شهرستان باز شود.»

داوطلبان برای شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) در میدان شهید بهشتی،بلوار شهدا و یا تماس تلفنی به شماره‌ی ۲۲۲۸۰۹۰ ،فرم‌های درخواستی و لازم را پرکنند و فرزند معنوی خود را انتخاب کنند.