اولین انتخابات هیات مدیره کانون ناشنوایان استان فارس، روز پنجشنبه ۱۳ بهمن با حضور ناشنوایان شهرستان گراش در سالن اجتماعات سراجی برگزار شد. به گزارش رویداد شهر، اکبر یک کلام رییس هیأت مدیره کانون ناشنوایان استان فارس گفت: در سال ۱۳۷۶ با تلاش جمعی از ناشنوایان کانون ناشنوایان استان فارس بعد از ۲ سال راه اندازی شد و بعد از آن با پیگیری توانستیم در پنج شهرستان این کانون را راه اندازی کنیم و امروز هم در شهرستان گراش با همت مسئولین، این کانون تشکیل شد.

مهناز زارع مشاور و مدیر عامل کانون ناشنوایان استان فارس نیز هدف از برگزاری این انتخابات را اینگونه بیان نمود: ما میخواهیم ناشنوایان را دور هم جمع کنیم و با تشکیل این کانون به همه بگوییم که ناشنوایان هم می توانند پیشرفت کنند، کار کنند و روی پای خودشان بایستند. زارع افزود: هدف دیگر ما این است که به پدران و مادران ناشنوایان آموزش بدهیم که چگونه با فرزندان ناشنوای خود رفتار کنند تا آنها هم مانند افراد شنوا در جامعه زندگی کنند.

در این مراسم که بیش از ۱۰۰ نفر از ناشنوایان این شهرستان همراه با خانوادهایشان و جمعی از مسئولین ادارات حضور داشتند با رأی ۷۰ نفر از ناشنوایان و بستگانشان، سه نفر به عنوان اعضاء اصلی، ۲ نفر به عنوان اعضاء علی البدل و یک نفر به عنوان بازرس برای مدت ۲ سال به عنوان هیأت مدیره کانون ناشنوایان شهرستان گراش منصوب شدند.

در این انتخابات خلیل نیکخو، غلامحسین شیری، حمید غلامی، محمدعلی رایگان، محبوبه شیری و طاهره غلامی بعنوان اعضای هیات مدیره و بازرس کانون ناشنوایان شهرستان گراش انتخاب شدند.