گریشنا:براداران موغلی در تورنمنت چند جانبه‌ی تنیس روی میز به میزبانی پالایشگاه گاز فجر جم؛مقابل حریفان قدر خود موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش؛ تورنمنت چند جانبه تنیس روی میز به میزبانی پالایشگاه گاز فجر جم و به مناسبت ۱۳ آبان با حضور تیم های مسجد صاحب الزمان (عج) گراش، پتروشیمی نوری عسلویه، ریز بوشهر ، لامرد، پتروشیمی مروارید عسلوبه، پالایشگاه گاز فجر جم (الف) و (ب) و نوجوانان و جوانان جم بوشهر در سه گروه سه تیمی به صورت دوره ای – حذفی برگزار شد که در پایان مسابقات تیمی پتروشیمی مروارید مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پتروشیمی نوری که در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارد در جایگاه دوم ایستاد و مسجد صاحب الزمان (عج) گراش به مقام سوم رسید.

mogole1psd

در مسابقات انفرادی نیز که با حضور ۳۳ بازیکن به صورت حذفی برگزار شد با درخشش پینگ پنگ بازان گراش همراه بود. علی پورعلی از پتروشیمی مروارید مقام قهرمانی را کسب کرد، عبدالهادی موغلی از گراش در جای دوم ایستاد و حمیدرضا موغلی از گراش و محمدحسن منصوری از پالایشگاه گاز فجر جم مشترکاً عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

تیم گراش با ترکیب عبدالهادی موغلی،حمیدرضا موغلی و حمیدرضا جعفری به مربیگری مرتضی موغلی در این مسابقات شرکت کرده بود.