کریمی‌فرد فرماندار شهرستان گراش با دعوت از مردم ولایی و عدالت‌دوست شهرستان گراش به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار امیدواری کرد که فردا جمعه این راهپیمایی حتی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

حمیدرضا کریمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار رویدادشهر، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره مقابله مستضعفین با مستکبرین در روز قدس گفت: بعد از سه هفته مناجات و خلوص، دل‌های مومنین آمادگی بیشتری برای دفاع از مظلوم دارد و با شرکت در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان ددمنش آنان اعلام خواهند کرد.

وی با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای اسلامی منطقه افزود: امسال با توجه به تحولات کشورهای منطقه، از جمله مصر که یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اسلامی محسوب می‌شود، باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی اهمیت بیشتری دارد.

فرماندار گراش درگیری مسلمانان در کشورهای منطقه را جزیی از نقشه رژیم صهیونیستی و حامیان‌اش دانست و ادامه داد: این نقشه به نحوی طراحی شده تا طرف‌های درگیر مسلمان باشند و از خود کشورهای مسلمان هم هزینه صرف این درگیری‌ها شود. همه‌ی این درگیری‌ها به این دلیل است تا حاشیه‌ی امنی برای رژیم اشغال‌گر قدس ایجاد شود.

وی در پایان از لزوم هوشیاری بیشتر مسلمانان سخن گفت و افزود: ان‌شاءالله موج دوم بیداری اسلامی ثمرات بهتری در پی داشته باشد.

rahpeimaei