هفت‌برکه: خرابی یک قطعه در ایستگاه CNG گراش دوباره این جایگاه را به تعطیلی کشاند. این جایگاه از روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ تعطیل شده بود، و امروز اعلام شد تا ۱۰ روز دیگر هم برای تعمیر و سرویس تعطیل خواهد بود.

14030618 CNG

روز جمعه، ۱۶ شهریور، وحید امانی، مسئول این جایگاه، به خبرنگار هفت‌برکه گفت این مسئله موضوع تازه‌ای نیست و اضافه کرد: «بچه‌ها روز چهارشنبه تماس گرفتند که ظاهرا یک قطعه در موتور صدا می‌دهد. ما با مرکز شیراز تماس گرفتیم، چون مهندس باید به طور انحصاری از شیراز بفرستند. همیشه در حد تعمیرات معمولی را خودمان انجام می‌دهیم اما در این موارد که احتمال خسارت وجود دارد و ممکن است حتی گاهی بالای یک میلیارد هزینه ببرد، شرکت کارشناس از شیراز می‌فرستد. صبح شنبه کارشناس فنی از شیراز می‌آید و باید ارزیابی کند. کل موتور باید باز شود و بستگی به جدی بودن مشکل ممکن است بین چند ساعت یا چند روز تعمیر طول بکشد. قبل از شنبه نمی‌توان به طور قطع گفت تعطیلی چه مدت طول می‌کشد.»

امانی گفته بود این مشکل معمولی است و ما تعطیلی چند روزه هم داشته‌ایم: «ما برنامه تعطیلی ۲۰روزه هم داریم و باید کل سیستم باز و تعمیر و سرویس شود. اما فعلا وقت انجام آن نیست. سعی می‌کنیم از قبل از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.»

اما امروز یکشنبه ۱۸ شهریورماه، روابط عمومی شهرداری و شورای شهر در اطلاعیه‌ای کوتاه نوشت: «جایگاه CNG به دلیل انجام تعمیرات و سرویس،  از ۱۷ شهریور به مدت ۱۰ روز تعطیل است.»

با پیگیری دوباره‌ی خبر، وحید امانی اعلام کرد: «دستگاه باز شده و بنر تعطیلی ۱۰روزه زده‌ایم. قطعه‌ها باید باز و تعمیر شود. در بحث استانداردسازی گفته بودیم نیاز است ۱۰ تا ۱۵ روز ایستگاه تعطیل شود. دستگاه به شیراز ارسال شده است. امیدواریم زودتر تعمیرات انجام شود و قطعات برای ما ارسال شود. پیش‌بینی ما تعطیلی موقت ۱۵روزه بود که در بنر اعلام کرده‌ایم ۱۰روزه تا هم کارشناس فنی شیراز و هم خودمان بتوانیم زمان را کوتاه‌تر و پاسخگوی مردم باشیم. مردم هم حق دارند و امیدواریم بتوانیم ظرف ۱۰ روز جایگاه را بازگشایی کنیم.»