هفت‌برکه بعد از انتشار گلایه یکی از شهروندان از وضع پیاده‌رو و جوی جلو پاساژ زارعی، شهرداری گراش در مورد نحوه نظافت خیابان امام به عنوان یکی از خیابان‌های مرکزی گراش توضیح داد.

سجاد غلامی معاون شهرداری گراش به هفت‌برکه گفت: کارگران خدمات شهرداری مسیر جوی‌های خیابان امام را هر شب تمیز می‌کنند و صبح‌ها نیز خیابان و در صورت لزوم پیاده‌رو را جارو می‌زنند. برای تمیزی بیشتر جمعه‌ها هم جوی و مسیر آب‌های سطحی خیابان امام با آب شسته می‌شود.

غلامی در مورد محل مورد نظر در جلو پاساژ زارعی گفت: پس از ارسال این عکس توسط شهروندان صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۶ با تانکر آب این مسیر شست و شو و تمیز شد. بخشی از نخاله ساختمان که در پیادرو ریخته شده بود هم جمع‌آوری شد.

غلامی گفت: در نقطه جلوتر و روبه‌روی بوستان لاله هم پیمانکار اقدام به بستن جوی آب برای کار ساختمانی کرده بود که این نقطه هم رفع انسداد شد.

معاون شهردار گراش گفت: از شهروندانی که با انعکاس ضعف‌ها ما را در خدمات‌رسانی بهتر یاری می‌رسانند تشکر می‌کنیم. اما باید در نظر داشت گاهی با یک نفر در موضوعی دیگری از سوی شهرداری برخورد می‌شود و برای تلافی یک ضعف کوچک در بخش خدمات شهری بزرگنمایی می‌شود. در هر حال وظیفه ما رفع این مشکلات است.

سجاد غلامی در مورد گلایه‌های شهروندان در مورد سطل‌های زباله و بوی نامطبوع آن‌ها در تابستان نیز گفت: به بحث جمع‌آوری زباله در شهر گراش از درب منزل نظم داده‌ایم و این سطل‌های بزرگ باید به تدریج جمع‌آوری شود چون هم باعث می‌شود افراد زباله را در زمان جمع‌آوری درب منزل قرار ندهند و هم کارتن‌خواب‌ها، دوره‌گردها و کودکان کار، زباله را برای پیدا کردن ضایعات از سطل خارج می‌کنند که چهره شهر را نازیبا می‌کند.

غلامی با اعلام شماره تلفن خود گفت: «اگر مشکلی در مورد جمع‌آوری زباله یا سایر خدمات شهری وجود داشت همشهریان می‌توانند مستقیم با شماره ۰۹۱۷۸۲۸۳۳۵۷ تماس بگیریند تا نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی اعزام شوند.»

Khiyaban 01

گلایه یک شهروند

👁‍🗨 #از_چشم_شما
🔴 نظافت شهر را دریابید

📸 مهدی باقرپور، یکی از مغازه‌داران پاساژ زارعی، چند عکس از جلوی این پاساژ را فرستاده و نوشته است:
▫️ «این عکس‌ها از کنار پاساژ زارعی است. این وضعیت پیاده‌رو است. این هم وضعیت جوی جلوی پاساژ است. پارکینگ عمومی هم پر از زباله شده است.
▫️ «شورا و شهرداری در حالی در بلوار سرداران میلیاردها خرج می‌کنند که در ارائه‌ی خدمات روزمره به عموم مردم این کمبودها را دارند و نمی‌توانند نظافت شهر را آنطور که باید تامین کنند.»

Khiyaban