هفت‌برکه:  فرماندار و اعضای شورای تامین گراش با شرکت در جشن رای اولی‌های گراش، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند. بخش‌هایی از این جشن به صورت زنده از شبکه فارس پخش شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین شهرستان گراش رای خود را در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) همراه رای اولی‌ها به صندوق انداختند

فرماندار گراش در مراسم جشن رای اولی‌ها و در ارتباط زنده با شبکه استانی فارس گفت: فرآیند رای‌گیری همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۸ در شهرستان گراش آغاز شد. ۳۹ شعبه اخذ رای در گراش آماده اخذ رای مردم شهرستان است.

Entekhabat 1

طاهرزاده با بیان اینکه انتخابات ذیل چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار می‌شود، گفت: ان‌شاءالله فرایند رای‌گیری در شهرستان گراش به نحو مطلوبی پیش خواهد رفت و امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات، مردم از آغازین ساعت‌های صبح به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: امروز جشن رای اولی‌ها را داریم که برای نخستین بار در سرنوشت جامعه سهیم هستند و سرنوشت آینده خود را رقم می‌زنند

فرماندار گراش تصریح کرد: انتخابات هشتم تیرماه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است. دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و با استفاده از انواع توطئه‌های شوم خود تلاش می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای کمرنگ کنند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با پشتوانه بالای مردمی در روابط بین‌المللی و دیپلماسی بسیار تاثیر گذار است و به فرموده مقام معظم رهبری زبان بدگویان کشور را کوتاه می‌کند.

فرماندار گراش اضافه کرد: شهادت رئیس جمهور جهادی و همراهان پرتلاششان حادثه تلخی بود ولی مطمئنا حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود.

فرماندار گراش همچنین در بازدید از شعب اخذ رای از مردم خواست شرکت در انتخابات و انداختن رای به صندوق‌ها را به ساعت پایانی زمان مقرر، موکول نکنند.

امام جمعه گراش شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و اظهار داشت: همه ما باید وظیفه خود را در مورد کشور، انقلاب و نظام به درستی انجام دهیم.

حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور افزود: هرچه حضور در انتخابات باشکوه تر باشد، عظمت و اقتدار و امنیت کشور ما ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی از همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه گراش دعوت کرد تا با حضور خود در انتخابات و انتخاب اصلح، تکلیف خود را ادا کنند و در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.

امام جمعه گراش با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم گفت: حضور در انتخابات رای اولی‌ها همان جشن تکلیف سیاسی برای مشارکت در آینده کشور است.

Entekhabat 9