هفت‌برکه: تکمیل بخش‌هایی از ورزشگاه محبی تا تجهیز سالن و زمین‌های چمن روستایی، از جمله ۱۳ درخواستی است که نماینده مجلس در سال آخر نمایندگی برای وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده است. 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده در ادامه پیگیری‌هایی که برای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل تجهیزات ورزشی ۵ شهرستان جنوبی استان فارس دارد، خواستار تکمیل و تجهیز چند طرح مهم ورزشی در شهرستان گراش شد.

Sport Hoseinzadeh

وی در همین رابطه زمانی که دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان سفری به حوزه انتخابیه داشت، ضمن اعلام این درخواست‌ها، به همراه امام جمعه و فرماندار گراش نامه‌هایی به وی نوشت.

در آن نامه‌ها خواسته شده بود زمین چمن مصنوعی بزرگ گراش، سایت تیراندازی با کمان و تفنگ و خوابگاه خیرساز عظیمی تکمیل و کف‌پوش سالن ورزشی محبی تعویض شود.

همچنین خواسته شد تا خانه تکواندو خیرساز تامین اعتبار و تکمیل، مجموعه ورزشی شهر ارد تکمیل و تجهیز، مجموعه ورزشی دهستان فداغ تجهیز، سالن ورزشی چندمنظوره برای دهستان خلیلی ساخته، ۴ زمین چمن مصنوعی برای روستاهای بشیرآباد، کنارزیارت، شمس‌آباد و کسرالدشت احداث و نمایندگی ورزش و جوانان در بخش مرکزی استقرار یابد.

بر همین اساس سرپرست دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به دکتر شکیبامهر مدیرکل فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی، دکتر ملارمضانی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و دکتر مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری آن وزارتخانه نامه نوشت و عنوان کرد که «موضوعات با قید فوریت بررسی و نتیجه اقدامات انجام شده اعلام شود.»

تحقق این موضوعات نیازمند تداوم پیگیری‌هاست و امید است که فرماندار گراش و رئیس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان با همراهی مهندس حسین‌زاده مطالبات را به سرانجام برسانند.

Namayandeh Varzesh