Gerishna Logo2 1024x443معمولا در مطالب چالش برانگیز فضای کامنت‌های درج شده در سایت‌های خبری به سمت تقابل به پیش می‌رود. به ویژه زمانی که افراد با نام‌های مشخص مطالب خود را درج نمی‌کنند این مساله تشدید می‌شود.

از خوانندگان پیگیر گریشنا خواهشمندیم که نظرات خود را تا حد امکان با نام و ایمیل واقعی درج کنند. البته ایمیل‌های شما منتشر نشده و تنها برای تایید هویت شما در اختیار مدیران سایت قرار دارد.

برای جلوگیری از مشکل لطفا نکات زیر را در بخش نظرات رعایت کنید:

الف. مسئولیت نظرات درج شده در سایت در نهایت با مدیران سایت است به خاطر همین در کامنت‌ها حتی اگر شائبه توهین یا افترا باشد نیز برای جلوگیری از مشکلات بعدی حذف خواهد شد.

ب. با ضرورت سرعت در خبررسانی ممکن است مشکلات نگارشی و محتوایی در نوشته‌های سایت وجود داشته باشد. همیشه آخرین نسخه خبر منتشر شده ملاک قضاوت شما قرار گیرد.

پ. در درج نظرات مخالف از بیان همراه با نیش و کنایه که مایه سوتفاهم طرفین خواهد شد تا حد امکان خودداری کنید. سعی کنید نظرات شما منطقی و مرتبط به موضوع خبر و یادداشت باشد.

ت. لطفا ایمیل و نام‌خانوادگی خود را درج کنید تا در صورت نیاز به پاسخگویی از سوی مدیران امکان ارتباط با شما فراهم باشد. به ویژه اگر انتقادی از گریشنا دارید پاسخگویی از طریق ایمیل خواهد بود تا فضای بخش نظرات به انحراف کشیده نشود.

ث. در بخش خبرهای شورا با توجه به ممنوعیت قانونیِ تبلیغ منفی برای نامزدها، هیچ‌گونه کامنت منفی و انتقادی تایید نخواهد شد.

ج. مطالب متفرقه با موضوع خبر را از طریق ایمیل info@gerishna.com برای ما ارسال کنید.

امیدوارم با یاری شما مخاطبان و همکاران در دیگر سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی بتوانیم با پوشش مناسب خبرهای انتخابات شورا شاهد مشارکت پرشور مردم باشیم.