هفت‌برکه: با بازنشستگی محمد عباس‌پور، رییس مشترک ادارات مخابرات گراش و خنج، از ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ این اداره بدون رییس و سرپرست اداره می شود. 

به گزارش هفت‌برکه، محمد عباس‌پور، رئیس مخابرات شهرستان خنج که سرپرستی مخابرات شهرستان گراش را هم بر عهده داشت، ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ خبر بازنشستگی خود را در فضای مجازی اعلام کرد. او با ارسال پیامی از مردم شریف گراش بعد از سه سال خدمت در این اداره درخواست حلالیت کرد.

محمد عباس‌پور در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «دوران خدمت من به پایان رسیده و من بازنشسته شده‌ام. برای شهرستان خنج سرپرست معرفی شده است ولی برای گراش هنوز چیزی اعلام نشده. بیشتر از این هم در جریان نیستم چون من دیگر سمت و مسئولیتی ندارم، از طریق فرمانداری و اداره کل پیگیر باشید.»

عباس‌پور در این سه سال همزمان با گراش، رییس مخابرات خنج نیز بود.با گذشت یک هفته از اعلام بازنشستگی عباسپور، جانشینی برای اداره مخابرات شهرستان گراش معرفی نشده است.

هفت‌برکه برای پیگیری این خبر با فرماندار هم تماس گرفت. فرماندار گراش گفت: «در این مورد از زمانی که احتمال بازنشستگی رییس مخابرات وجود داشت پیگیری بودیم اما از مخابرات فارس اعلام کردند به دلیل کمبود نیرو این مسائل پیش آمده است. موضوع یک رییس برای چند اداره مخابرات در کل استان وجود دارد و مختص گراش و خنج نیست. در فرورین هم چند رییس مخابرات از جمله آقای عباسپور بازنشسته شدند و مشکلات تشدید شد. در این مورد به شدت پیگیری هستیم که هر چه سریع‌تر سرپرست معرفی شود و بعد هم برای گراش رییس مستقلی از طرف استان معرفی شود.»

مخابرات شهرستان گراش یکی از اداراتی است که مردم در سال‌های اخیر به ویژه پس از واگذاری به بخش خصوصی، گلایه‌های زیادی از نحوه خدمات آن داشته‌اند. نبودن تلفن و اینترنت ثابت در بخش تازه‌ساز شهر، کیفیت بد آنتن‌دهی موبایل، قطعی موبایل و اینترنت بعد از قطع شدن برق از مهمترین مسائلی است که شهروندان با آن درگیر هستند و معمولا این گلایه‌ها بی‌پاسخ مانده است. 

با همه این مشکلات، در حال حاضر این اداره از نظر مدیریتی نیز بلاتکلیف است. 

Mokhaberat