هفت برکه: سیزده پزشک متخصص تازه جایگزین متخصصان پیشین بیمارستان امیر‌المومنین علی(ع) شدند، در سه تخصص، پزشکان دیگری به جمع همکاران خودپیوستند و در دو رشته‌ی طب فیزیک و توان‌بخشی و طب اورژانس که تا پیش از این خدماتی در بیمارستان گراش ارائه نمی‌شد، پزشکان متخصص فعال شدند. 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی گراش ۱۸ پزشک متخصص جدید در بیمارستان گراش فعالیت خود را آغاز کردند که تعدادی از متخصصین از ماه‌های قبل کار خود را در بیمارستان گراش آغاز کرده‌اند و نام آن‌ها به لیست برنامه هفتگی پزشکان بیمارستان گراش، اضافه شده بود.

Pezeshk اضافه شدن متخصصان طب فیزیکی و طب اورژانس به بیمارستان گراش

دکتر محقق،معاون پیشین درمان دانشکده علوم پزشکی گراش، از آغاز به فعالیت ۱۸ متخصص جدید مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین گراش خبر می‌دهد و می‌گوید: «متخصصین قلب و عروق، زنان و زایمان، رادیولوژی، داخلی، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، طب فیزیکی، یورولوژی (کلیه و مجاری ادرار) ، چشم پزشک، نورولوژی (مغز و اعصاب)، روان پزشک، طب فیزیکی و توانبخشی، متخصصین جدید مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین گراش هستند که فعالیت خود را آغاز کردند.»

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش «متخصصین قلب و عروق، زنان و زایمان، رادیولوژی، داخلی، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، طب فیزیکی، یورولوژی (کلیه و مجاری ادرار) ، چشم پزشک، نورولوژی (مغز و اعصاب)، روان پزشک، طب فیزیکی و توانبخشی،  هستند که فعالیت خود را آغاز کردند.»

دکتر محقق با معرفی دو متخصصی که برای اولین بار به پزشکان بیمارستان گراش اضافه شدند، گفت:«دکتر مینا حیدری، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دکتر محبوبه هادی مقدم، متخصص طب اورژانس به لیست پزشکان بیمارستان گراش اضافه شدند.»

جابجایی در پزشکان متخصص

دکتر محقق در ادامه به متخصصینی که جایگزین پزشکان سابق بیمارستان خواهند شد، اشاره می‌کند و می‌گوید:«دکتر جمالی و دکتر شفعیان متخصصین سابق زنان و زایمان بیمارستان گراش جای خود را به دکتر فاطمه قائدی و دکتر الهام محمدی، خواهند داد. در رشته‌ی تخصصی بیهوشی دکتر حقیقت و دکتر تکاور را داشتیم که جای خود را به دکتر امیر حسین حسن‌زاده و دکتر سید ایمان هاشمی پطرودی، متخصصین بیهوشی خواهند داد. دکتر مریم بختیاری کوه سرخی و دکتر مریم صمیمی دو متخصص کودکان جایگزین دکتر فلاحتی و دکتر سعیدی در این رشته می‌شوند.

دکتر خسرویانی، متخصص چشم تا پایان سال در بیمارستان گراش فعالیت خواهد کرد و بعد از آن تسویه حساب می‌کند و دکتر محمد حسن عالم زاده انصاری، متخصص چشم به کادر درمانی اضافه شدند.

در بخش نورولوژی(مغز و اعصاب) دکتر خادمی و دکتر سعیدی پزشکان سابقی هستند که جای خود را به دکتر نسیم میرزایی و دکتر مونا رمضانی، می‌دهند. دکتر پوراسماعیلی، متخصص ارولوژی (کلیه و مجاری ادرار) جایگزین دکتر روشن، متخصص سابق ارولوژی در بیمارستان امیر المومنین علی (ع) گراش می‌شود.

دکتر زهرا سادات آقامیری و دکتر سحر شاکری متخصصین داخلی جدیدی هستند که به کادر درمانی بیمارستان اضافه شدند. پیش از این دکتر غلامی‌پور و دکتر رادخواه در این بخش ارائه خدمت می‌کردند. دکتر محمدرضا آقامیرسلیم، فوق تخصص قرنیه نیز جایگزین دکتر عاملی زمانی متخصص چشم پزشکی می‌شود.»

افزایش متخصصان رادیولوژی و روانپزشکی

دکتر محقق با بیان این که متخصصین دو رشته‌ی رادیولوژی و روانپزشکی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و متخصصین جدیدی نیز در این دو رشته جذب شده‌اند، گفت:«در رشته‌ی رادیولوژی آقای دکتر حیدری و خانم دکتر طاهرزاده را داریم و دکتر راضیه متین نیز متخصص بومی است که به کادر درمان اضافه خواهند شد. در رشته‌ی روانپزشکی تنها یک نفر خانم دکتر زارع در بیمارستان فعالیت می‌کرد که در این دوره، دو متخصص روانپزشکی دیگر دکتر پورنگ بصیر و دکتر مریم قاضی‌زاده هاشمی برای ارائه خدمت در زمینه روانپزشکی جذب شدند.»

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش در پایان می‌گوید:«در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش،  پزشکان متخصص «مقیم» نیز هستند که مردم منطقه سال های متمادی از وجود این پزشکان بهره می برند.مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش همواره محل مراجعه بیمارانی از سراسر منطقه و حتی استان‌های همجوار بوده است.»

Pezeshk