هفت‌برکه – گریشنا: فرماندار گراش در نخستین ماه سال جهش تولید از شهرک صنعتی گراش بازدید کرد.

به گزارش حجت عابدی، دوشنبه ۲۵ فروردین ماه اصغر فرودی فرماندار گراش با حضور در شهرک صنعتی، طرح توسعه و افزایش ۱۶ هکتاری محدوده شهرک صنعتی گراش را کلید زد و از راه‌اندازی چهار واحد صنعتی در ماه‌ها آینده خبر داد.

 139901 Shahrak Sanati

فرماندار گراش گفت: بستر لازم برای جهش تولید در شهرک صنعتی گراش فراهم است و تمام برنامه اقتصادی شهرستان در راستای ایجاد اشتغال، رونق کسب ‌و کار و تحقق شعار جهش تولید اجرایی می‌شود.

فرماندار گراش در این بازدید از راه‌اندازی ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی خبر داد و گفت: تا پایان نیمه اول سال جاری چهار واحد تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری افزون بر ۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی راه اندازی می‌شود.

بسته‌بندی مواد غذایی به مالکیت جهانبانی که در زمینه بسته‌بندی خشکبار فعالیت خواهد کرد،کارگاه تولیدی فنس و سیم خاردار با مالکیت عبدالرضا کارگر، کارگاه چاپ و نشر اقلام تبلیغاتی با مدیریت محمدجواد پیرایش و  کارگاه تولید لوازم بهداشتی و آرایشی وحدانی چهار کارگاهی هستند که در ماه‌های آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

اصغر فرودی گفت: برای راه اندازی این چهار واحد تولیدی ۱۲ هزار متر مربع زمین واگذار شده که با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۳۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

فرماندار گراش با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی در جهت توسعه فعالیت اقتصادی ضروری است، تصریح کرد: با الحاق ۱۶ هکتار به اراضی شهرک صنعتی محدوده این شهرک به ۵۶ هکتار افزایش خواهد یافت.

وی افزود: فعال شدن، جلوگیری از تعطیلی و یا افزایش خط تولید واحدها گامی مهم در راستای اشتغالزایی و تحقق جهش تولید است.

فرماندار گراش در این بازدید با بررسی مشکلات راه اندازی نواحی صنعتی در بخش‌های ارد و مرکزی از روسای اداره منابع طبیعی و شهرک‌ صنعتی خواست تا نسبت به واگذاری و الحاق ۱۶ هکتار و شناسایی زمین برای راه اندازی شهرک دوم در محدوده شهرک صنعتی گراش تسریع کنند.

همچنین در بازدید فرماندار از شهرک صنعتی، سیاوش کشاورز رئیس شهرک‌ صنعتی گراش گفت: به زودی در جهت خدمات رسانی بیشتر زون کارگاهی و خدماتی در شهرک صنعتی گراش راه‌اندازی خواهد شد.

139901 Shahrak Sanati 02