هفت برکه (گریشنا): جاده‌ی گراش- اوز یک قربانی دیگر گرفت. در حادثه‌ی تصادف پژو پارس با یک دستگاه L90 محمد امین کمالی جوان ۱۸ ساله جان خود را از دست داد.

 «ساعت حدود ۱۲ ظهر جمعه بود که به مقصد اوز در حال حرکت بودیم. نزدیک به تقاطع بعد از زندان، خودروی L90 که قصد سبقت داشت را جلو خودم دیدم برای این که با او برخورد نداشته باشیم فرمان خودرو را چرخاندم و این بار می‌خواستیم به دیوارهای کناری اتوبان برخورد کنیم و بار دیگر فرمان را چرخاندم و دیگر نفهیدم چه اتفاقی افتاد.» این گفته‌های راننده‌ی این خودرو میلاد زارلو بود.

او ادامه می‌دهد:«من راننده بودم و محمد امین کمالی، محمد حسین جعفری، علی‌رضا نوشادی سرنشینان خودرو بودند. من و محمد حسین در این حادثه آسیب جدی ندیدم و بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدیم متاسفانه شنیدم امروز محمد امین به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد و علی‌رضا هم که هنوز در کما است در بیمارستان گراش بستری است.»

پارسایی‌منش، مسئول بخش اورژانس گراش گفت:«این حادثه جمعه ۱۸ بهمن ماه اتفاق افتاد.  ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه اورژانس اوز به دلیل این که تعداد مجروحین حادثه زیاد بود گزارش حادثه را به اورژانس و هلال‌احمر گراش داد و تقاضای کمک کرد. یکی از مجروحین که دچار ضربه‌ی شدید به قفسه‌ی سینه، شکم  و دنده شده بود با آمبولانس گراش به بیمارستان امیر‌المومنین علی(ع) گراش انتقال داده شد با وجود عمل جراحی که روی او انجام شد متاسفانه شدت جراحات منجر به مرگ او شد و مجروحین دیگر نیز با آمبولانس اوز به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آن‌ها زیاد مساعد نیست.»

Kamali Tasadof Ewaz