نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سرقتی که شاید خبردار هم نشوید: کوبه‌های در غیب می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: خانه‌ی پدرم بودم که صدای در را شنیدم و بعد از آن صدای موتورسیکلت را شنیدم اما وقتی به کوچه آمدیم کسی در کوچه نبود. آن موقع متوجه‌ی موضوعی نشدیم و من به خانه‌ی مادرشوهرم رفتم موقع برگشت متوجه شدم که جای کوبه‌ی در خالی است به مادرم گفتم فهمیدی عصر صدای در که آمد چه اتفاقی افتاد؟ گفت نه. گفتم کوبه در را دزدیده‌اند.

بعد به کل کوچه سر زدم و فهمیدم جای کوبه‌ها روی در بعضی از همسایه‌ها خالی است. موضوع را با همسایه‌ها مطرح کردم عده‌ای می‌گفتند خبر ندارم و عده‌ای می‌گفتند توجه نکردیم. من هم به آن‌ها گفتم درست است در حال حاضر زیاد از کوبه‌ی در استفاده نمی‌شود و کسی به آن توجه نمی‌کند ولی چون دختر من قدش به زنگ و آیفون در نمی‌رسد فقط از کلون در استفاده می‌کند به خاطر همین توجه من به آن بیشتر است و متوجه موضوع شدم.

قضیه‌ی سرقت را با پلیس هم در میان گذاشتیم پلیس هم از این که ما موضوع را با آن‌ها مطرح کردیم تشکر کرد و با وارسی درهای همسایه‌ها و تایید سرقت پرونده‌ای را برای بررسی تشکیل داد.

خانه‌ی پدرم در خیابان دانشگاه است من تقریبا درهای منازل کل منطقه در بلوار کوثر و سینا را وارسی کردم و متوجه شدم کوبه‌های در بسیاری از منازل منطقه را سرقت کرده‌اند البته بیشتر به سراغ کوبه‌هایی که جنس آن قیمتی بود، رفته‌اند و خانه‌هایی که کسی در آن زندگی نمی‌کند یا قفل شده بود هم علاوه بر کوبه، قاب آن را هم دزیده بودند.

خانم منوچهری با ارسال این خبر  و عکس بیش از ۱۶ در برای گریشنا نوشته است: «می‌خواستم با انتشار این خبر به مردم این هشدار را بدهید که بیشتر مراقب باشند.»

خروج از نسخه موبایل