نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سطل‌های زباله برداشته شد/ آشغال‌ها خانه به خانه جمع می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: سطل‌‌های بزرگ به تدریج از برنامه جمع‌آوری زباله گراش حذف و زباله‌ها در ساعت مشخص از در منازل جمع‌آوری می‌شود.

«شرکت نوین منظر رویایی فارس» پیمانکار شهرداری گراش در بخش جمع‌آوری پسماند است. مهندس زارعی مدیر این شرکت در این مورد گفت: «وجود سطل‌های زباله باعث شده است که برنامه جمع‌آوری زباله بی‌نظم شود و افراد در ساعت دلبخواهی زباله خود را بیرون بگذراند. از نظر بهداشتی هم وجود این سطل‌های بزرگ مشکلاتی را به وجود می‌آورد. شاید این اقدام ما در مدت کوتاهی مشکلاتی رو به وجود بیاورد ولی در دراز مدت به نفع ساکنین محلات است. امیدوارم مردم هم همکاری کنند تا این طرح به خوبی اجرایی شود.»

مهندس جلال زارعی در مورد زمان اجرای طرح گفت: «نقاطی که ماشین جمع‌آوری روزانه یا به صورت یک شب در میان زباله‌های را جمع‌آوری می‌کند سطل‌ها حذف خواهد شد.این طرح را به صورت آزمایشی شروع کرده‌ایم و به تدریج در کل شهر سطل‌های بزرگ پلاستیکی حذف خواهند شد.»

پیمانکار شهرداری گراش در مورد نقاطی که زباله‌های آن جمع‌آوری نمی‌شود گفت: «زباله تمام نقاط شهر خانه به خانه جمع‌آوری می‌شود و نقطه‌ای نیست که جمع‌آوری نداشته باشیم. برای باغ‌شهرها و نقاط بیرون از شهر هم در محل‌های ورودی و نقاط خاص چند سطل به صورت مجتمع قرار خواهد گرفت.»

در صورت جمع‌آوری نشدن زباله و یا هر مشکلی در بخش پسماندها شهروندان می‌توانند با شرکت نوین منظر تماس بگیرند.مهندس زارعی می‌گوید: «٠٩١٧٣٩١١٣۵٨ شماره تلفن خود من و ٠٩٠٢٩۵١٨۶۴۵ شماره سرکارگر است که همیشه در دسترس هستیم. شهروندان هم می‌توانند تماس بگیرند و هم پیام بفرستند. ٠٧١۵٢۴۵٢٢۴٢ شماره شرکت نیز در ساعت‌های اداری در خدمت شهروندان است.»

برنامه جمع‌آوری زباله را یک بار دیگر مرور می‌کنیم:

 

خروج از نسخه موبایل