نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مرگ موتورسوار نوجوان در شب تاسوعا

هفت‌برکه – گریشنا: تصادف امیرحسین افتادگان نوجوان ۱۷ ساله موتورسوار به مرگ او در شب تاسوعا منجر شد.

به گزارش هفت‌برکه در ساعت‌های اولیه بامداد دوشنبه ۱۸ شهریورماه تصادف بین یک خودرو پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت رخ داد. در این حادثه امیرحسین افتادگان فرزند نعمت متولد ۱۳۸۱ در اثر برخورد سرش با تک لبه کنار خیابان جان سپرد. امیر حسین در مسیر بازگشت از عزاداری به منزل بوده است. امیر حسین افتادگان بازیکن تیم نوجوانان شاهین گراش بود.

سروان رنجبر رییس پلیس راهور گراش در گفتگو با گریشنا گفت: «این حادثه متاسفانه در شب تاسوعا منجر به مرگ یک نوجوان شد. خودرو و موتورسیکلت در بلوار معلم در حال حرکت بوده‌اند که در نزذیک محل دور زدن موتورسیکلت و خودرو با هم برخورد می‌کنند. مقصر حادثه بعد از اعلام نظر کارشناس اعلام خواهد شد.»

رنجبر در مورد موتورسواری نوجوانان گفت: «راکب موتورسیکلت پایین‌تر از سن قانونی رانندگی بوده است. تعداد موتورسیکلت‌ سواران نوجوان در گراش زیاد است و هر از چند وقتی شاهد این گونه حوادث تلخ هستیم. چند بار برای جلوگیری از موتورسیکلت‌های بدون گواهی‌نامه اخطار داده‌ایم اما در این موارد خانواده‌ها همکاری ندارند. وقتی پدر و مادرها برای فرزندان خود در سنین پایین موتورسیکلت می‌خرند و نمی‌توانند روی آن‌ها نظارت کنند، کار پلیس برای کنترل این گونه موتورسواران خیلی سخت می‌شود.»

سروان رنجبر گفت: «امسال این دومین مورد از مرگ موتورسیکلت‌سواران در اثر ضربه مغزی است. استفاده از کلاه ایمنی می‌توانست از این حادثه تلخ جلوگیری کند. به خاطر همین ما تاکید داریم حتما راکبین موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند تا حتی در صورت تصادف، منجر به صدمات شدید و مرگ نشود.»

 

خروج از نسخه موبایل