نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اهدای دو خودرو به جمعیت هلال احمر گراش

هفت برکه (گریشنا): خیرین  دو دستگاه خودرو سواری و نیسان به جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش اهدا کردند. 

به گزارش هفت برکه: سیزدهم شهریورماه یک دستگاه اتومبیل پژو پارس به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و یک دستگاه وانت نیسان به ارزش ۹۵ میلیون تومان از طریق، نماینده‌ی خیرین و حاج محمد منفرد(فرزند فتح‌الله)،عضو هیات مدیره‌ی مجمع خیرین سلامت به محسنی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش تحویل داده شد.

هزینه‌ی خرید پژو پارس از طریق خانواده‌ی مرحوم حاج فرج الله اسعدی و هزینه‌ی خرید وانت نیسان از طریق خانواده مرحوم حاج مرتضی آشفته پرداخت شده است. در مراسم تحویل این دو خودرو اهدایی، محمد منفرد، مدیر عامل و حاج حسین افشار بازرس مجمع خیرین سلامت نیز حضور داشتند.

محسنی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گراش در گفت‌وگو با هفت برکه با قدردانی از خانواده‌ی این دو خیر و مجمع خیرین سلامت گفت:«از این دو خیر عزیز و حاج محمد منفرد و مجمع خیرین سلامت که با زبان خیر این عمل خداپسندانه را به سرانجام رسانده‌اند، قدردانی می‌کنم. ما از این دو خودرو برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در بخش امداد و نجات استفاده خواهیم کرد.»

محمد منفرد، عضو هیات مدیره‌ی مجمع خیرین سلامت در یک گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به همکاری مستمر هلال‌احمر با مجمع خیرین سلامت می‌گوید:«هلال‌احمر در طول سال با مجمع خیرین همکاری مستمری دارند و ما در بخش بهداشت و درمان از خدمات و کمک آن‌ها استفاده می‌کنیم. بنا بر احساس نیاز و صحبت‌های آقای محسنی ما با خیرین صحبت کردیم و خوشبختانه با موافقت خیرین این دو دستگاه خودرو تامین و به جمعیت هلال احمر گراش اهدا شد.»

 

 

خروج از نسخه موبایل