نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افتتاح کارگاه داماد حسنی با حضور مسئولین لارستان

هفت‌برکه – گریشنا: شرکت تولیدی قطعات بتونی مروارید متعلق به محمدجواد سلیمی در تنگ لاغر، پشت پلیس راه، با حضور علی‌اصغر حسنی، نایب رییس شورای شهر گراش، و مسئولان لارستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، به مناسبت هفته دولت، چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال در شهر لار افتتاح و به بهره‌برداری رسید. یکی از این طرح‌ها، واحد تولیدی انواع محصولات بتنی واقع در پشت پلیس راه لارستان گراش، متعلق به آقای محمدجواد سلیمی، با ظرفیت اسمی تولید ۸۵ هزار تن در سال، در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با زیربنای ۸۳۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۹ نفر به صورت مستقیم بود.

مراسم افتتاح این شرکت تولیدی با حضور علی‌اصغر حسنی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر گراش، علی‌اصغر علی‌پور، معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان؛ احمد دلاور، معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان؛ ابراهیم‌زاده، رییس اداره صنعت معدن و تجارت لارستان؛ رحیم مقیمی رییس شورای شهرستان لارستان، محبی، عضو شورای شهر و رییس پیشین شورای شهر لار؛ و محمدرضا قنبرنژاد، شهردار لار؛ و جمعی از مسئولین شهرستان لارستان برگزار شد.

در گفتگو با خبرنگار گریشنا، محمد جعفریان، بهره‌بردار این کارگاه، درباره جزییات دیگر این پروژه گفت: «چهار پنج ماهی است که تولید می‌کنیم و در هفته دولت، فرمانداری ویژه لار آن را افتتاح کرد.» او در مورد محصولات این کارگاه هم می‌گوید: «تولید اول ما تک‌لبه است. برای تولید کف‌پوش هم قالب‌ها را خریداری کرده‌ایم اما هنوز تولید را شروع نکرده‌ایم، چون فعلا هرچه تک‌لبه تولید می‌کنیم فروش می‌رود. بلوک دیواری در دو مدل ته‌پر و ساده، بلوک ده‌سانتی برای اسکلت بتونی، آجر سیمانی، حلقه سر چاه، ستون‌های پیش‌ساخته برای فنس‌کشی باغ‌ها که در تصفیه‌خانه گراش هم استفاده شده و می‌توانید نمونه‌اش را ببینید.» او در مورد فروش محصولات هم می‌گوید: «بیشتر به گراش می‌فروشیم و البته خریدار تک‌لبه از لار و اوز هم داریم چون تک‌لبه در منطقه نیست. پیمانکارها برای استفاده در باغ‌ها و شهرها می‌خرند.»

جعفریان در ادامه در مورد زمین و مالکیت کارگاه نیز می‌گوید: «زمین به نام آقای سلیمی است که داماد آقای حسنی است. سرآوری‌اش را هم آقای حسنی می‌کند. من کارگاه را تحویل گرفته‌ام که آن را راه‌اندازی کنم و الآن که راه‌اندازی شده است، احتمالا از روزهای آینده دیگر آن را تحویل بدهم، اما همچنان از کارگاه جنس خریداری می‌کنم. بعد از این خود آقای حسنی احتمالا سرآوری می‌کند چون پیگیری کرده و دستگاه‌ها را خریداری کرده است.»

تنگ لاغر از جمله مناطق مورد مناقشه در بحث محدوده شهرستان‌های گراش و لار است، اما در حال حاضر از نظر سیاسی جزو محدوده شهرستان لارستان است. احتمالا به همین دلیل در مراسم افتتاح این شرکت تولیدی، تنها مسئولان ارشد شهرستان لارستان حضور داشتند.

خروج از نسخه موبایل