نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دختران کاراته‌کار در کشور طلایی شدند

هفت برکه (گریشنا): کارته‌کاران زن گراشی در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته به میزبانی تهران صاحب مقام شدند. ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز حاصل رقابت کشوری کارته‌کاران گراشی بود.

به گزارش روابط عمومی هیات، مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ در استان تهران برگزار شد. فاطمه ابراهیمی‌فرد، هانیه فرخ‌نژادی،نگار نادرپور، فهیمه علیپور با برتری در این رقابت‌ها مدال طلا را از آن خود کردند و اسما نیکنام و فاطمه‌رزاق‌پور به ترتیب مدال نقره و برنز را به گردن آویختند.

کاراته‌کاران گراشی به مربی‌گری فاطمه ابراهیمی فرد و سرپرستی سید روح الله موسوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. از نکات قابل توجه این مسابقات انتخاب فاطمه ابراهیمی‌فرد به عنوان بهترین فایتر مسابقات بود.

۱۱۱۸ شرکت‌کننده از استا‌ن‌های اصفهان،ایلام،البرز،آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،بوشهر، زنجان،تهران،خوزستان، چهار محال بختیاری،خراسان رضوی،خراسان شمالی، فارس، سمنان،کردستان، کرمانشاه،گیلان، لرستان،مرکزی،مازندران،هرمزگان،همدان و یزد که در این مسابقات حضور داشتند.

تکمیل خبر: با توجه به برخی کامنت‌ها در مورد سطح مسابقات هیات کاراته توضیحی در مورد این مسابقات ارسال کرده است:

این مسابقات به صورت قهرمانی کشور در سامانه فدراسیون کاراته ثبت شده است. (لینک سایت)  بر اساس اعلام سایت تعداد شرکت‌کنندگان ۱۰۴۵ ثبت‌نام از طریق سایت و ۷۳ نفر ثبت‌نام به صورت دستی در روز مسابقات بوده است. واقعا مایه تاسف است که برخی افراد از موفقیت ورزشکاران عزیز ناراحت شده و این گونه دست به تخریب می‌زنند.

در مورد حجاب نیز این نکته قابل ذکر است که ورزشکاران از لباس تایید شده کاراته به همراه کلاه استفاده کرده‌اند و با وجود عدم حضور آقایان در سالن، در مسابقات بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران حجاب رسمی رعایت شده است.

خروج از نسخه موبایل