نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

در آغصه: یک سال بعد از دختر، پدر هم خود را کشت

هفت‌برکه – گریشنا: یک سال بعد از خودکشی مریم در آب انبار، پدر او با شلیک به سر، به زندگی خود پایان داد. 

به گزارش هفت‌برکه صبح دیروز، سوم مردادماه ۱۳۹۸، خبر خودزنی مسعود ن. در فروشگاه میلاد، شهر را در شوک فرو برد. تلخی این روز با خودکشی پدر ۵۰ ساله‌ی اهل روستای آغصه کامل شد. خبرنگار گریشنا در مراجعه به بیمارستان مطلع شد در این روز یک زن نیز اقدام به خودکشی کرده است؛ و بدین ترتیب در سوم مردادماه ۱۳۹۸ زنگ هشدار خودکشی به آژیر تبدیل شد.

ایزدی، تکنسین اورژانس ۱۱۵ گراش، می‌گوید: «گزارش خودکشی مرد ۵۰ ساله‌ی اهل روستای آغصه با اسلحه و شلیک به سر خود، ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه به ما رسید. او در دم فوت کرده بود.»

فروردین سال گذشته خبر خودکشی یک دختر نوجوان در آغصه منتشر شده بود. گفته شد خودکشی این دختر با اقدام به خودکشی یک پسر در روستای عمادده مرتبط بوده است. (خبر در گریشنا)

حسن کهنسال، عضو شورای اسلامی روستای آغصه، در گفتگو با گریشنا، این حادثه را این‌طور روایت می‌کند: «این مرد چهار پسر و دو دختر داشت. یکی از دختران او سال قبل با پریدن در آب‌انبار خودکشی کرد و جان خودش را از دست داد. بعد از آن حادثه، این مرد دچار افسردگی شد. او با پیدا کردن تفنگ ساچمه‌زنی پسر برادرش در یکی از اتاق‌های خانه‌ی برادرش با شلیک به سر خود، به زندگی خود خاتمه داد.»

روستای آغصه تنها روستای سنی‌نشین شهرستان گراش است. این روستا از توابع بخش ارد است و در فاصله ۶۵ کیلومتری غرب شهر گراش قرار دارد.

 

خروج از نسخه موبایل