نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فرماندار هفته را با بازدیدهای سرزده شروع کرد

هفت برکه (گریشنا): درآغاز هفته آخر خردادماه، فرماندار گراش به صورت سرزده از اداره ورزش، جهادکشاورزی، بانک پارسیان و اداره پست بازدید کرد.

به گزارش حجت عابدی، اصغر فرودی، فرماندار گراش، در بازدید سرزده از اداره ورزش و جوانان این شهرستان مسائل و مشکلات این نهاد را مورد بررسی قرار داد. وی همچنین به مناسبت هفته جهاد کشاوزی با مدیر و پرسنل این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد. او در بازدید از بانک پارسیان نیز موضوع ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و متقاضیان صنایع را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار گراش در این بازدید‌ها با بیان این که تکریم ارباب رجوع یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران و کارکنان اداری است، اظهار داشت:«یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع و احترام و ادب نسبت به مردم است.» اصغر فرودی با بیان این که مسئولان باید با خدمت صادقانه و تلاش مضاعف مردم را امیداوار کنند، تصریح کرد:«خدمت صادقانه، بی‌منت و گره‌گشایی از مشکلات مردم باید از ویژگی‌های اصلی کار مدیران باشد.»

وی با اشاره به این که نقش جهاد کشاورزی در تحقق رونق تولید کلیدی است، افزود: «نقش جهاد کشاورزی در تحقق رونق تولید کلیدی است و امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده با تمهیدات، همکاری و هماهنگی بیشتر شاهد رونق هر چه بیشتر این بخش در سطح شهرستان باشیم.»

فرماندار گراش با توجه به تغییر اقلیم و گرم شدن هوا، نسبت به افزایش احتمال آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی شهرستان هشدار داد و گفت:«هرساله با آغاز روزهای گرم آخر بهار و تابستان عرصه‌های طبیعی، مراتع و باغ‌های شهرستان بنا به دلایل مختلفی دچار آتش‌سوزی می‌شوند که با توجه به اهمیت این منابع برای شهرستان ضرورت دارد با اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی مردم از وقوع و گسترش آن جلوگیری کرد.»

اصغر فرودی در بازدید از اداره ورزش و جوانان با انتقاد از وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه خواستار تسریع در ساماندهی، اصلاح و آبیاری آن شد.

در بازدید از اداره‌ی جهاد کشاورزی مهندس علی جوکار، مدیر جهاد کشاورزی گراش با ارائه گزارشی از مقابله با هجوم ملخ‌های دریایی در شهرستان گفت: «مبارزه با ملخ‌های صحرایی به خوبی در این شهرستان در حال اجرا و پیشرفت است.»

 

 

خروج از نسخه موبایل