نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خیر گراشی در روستای اقلید مسجد ساخت

هفت برکه (گریشنا): حاج غلامعباس کمالی، خیر گراشی در بخش حسن‌آباد شهرستان اقلید،مسجد ساخت. 

به گزارش هفت برکه:با همت کمالی، خیر گراشی، کلنگ ساخت مسجد صاحب‌الزمان(عج) ۱۸ ماه قبل در اول شهریور ماه سال گذشته به زمین زده شد و اسفند سال ۱۳۹۷ به اتمام رسید. حاج غلامعباس فرزند حاج حسن کمالی است.

مسجد صاحب‌الزمان(عج) ۱۵ شعبان به مناسبت ولادت امام زمان(عج) افتتاح خواهد شد. این مسجد در روستای حسن‌آباد ۱۲۵۰ متر وسعت و ۳۰۰ متر زیربنا دارد و دارای دو مغازه و چهار اتاق است. هشتصد متر از این بنا به حیاط مسجد اختصاص دارد و دارای سه در ورودی است.

حاج غلامعباس کمالی در گفت‌وگو با هفت برکه گفت:«این مسجد در نزدیکی امام‌زاده اسماعیل در بخش حسن‌آباد شهرستان اقلید قرار دارد. این روستا در ۹۵ کیلومتری شیراز قرار دارد. از برکت و لطف خداوند شاکر هستم که به درخواست یکی از ساکنین روستا برای ساخت مسجد موفق شدم با کمک خانواده‌ام با نیت خشنودی خدا و ائمه این مسجد را بسازم.»

او در پایان از مهندس محمد جواد نوشادی و برادرش که برای ساخت مسجد با او همکاری داشتند و هیچ هزینه‌ای برای نقشه‌کشی و مهندسی ساخت مسجد دریافت نکرده‌اند، نیز قدردانی کرد. حاج غلامعباس کمالی همچنین با پرداخت هزینه‌ای در طرح اطعام سیل‌زدگان کشور با دیگر خیرین گراشی همکاری داشته‌ است.

خیر گراشی در ساخت مسجد در نقاط مختلف کشور مشارکت دارند که در بسیاری موارد خبر آن نیز منتشر نمی‌شود. در روزهای گذشته مسجد امیرالمومنین در روستای کال بخش اشکنان لامرد که توسط یکی از خیرین گراشی ساخته شده است، افتتاح شد.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل