نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

توضیح درباره یک مطلب

هفت‌برکه – گریشنا: انتشار خبر «رونمایی از اولین نامزد گراشی انتخابات مجلس» طبق انتظار بازتاب‌های زیادی داشت.

گریشنا هر ساله در ۱۳ فروردین به شکل طنز برخی اخبار را منتشر می‌کند تا نشان دهد اعتماد به رسانه‌ها دائمی نیست و باید هر خبری را با دقت و نگاه انتقادی خواند. این کار حدود ۱۰ سال سابقه دارد و خوانندگان دائمی ما با این روال آشنا هستند.

امسال اما به جای انتشار یک خبر کاملا طنز یکی از اخبار که قرار بود در نوروز ۱۳۹۸ منتشر شود با کمی چاشنی شوخی رسانه‌ای منتشر شد. ناصر دلخوش که بخش عمده‌ای از خبر درباره او بود، بعد از انتشار خبر مراتب اعتراض شدید خود را اعلام کرد و گریشنا بر اساس وظیفه رسانه‌ای، این اعتراض را منعکس کرد.

در توضیح باید گفت که ناصر دلخوش هیچ مصاحبه‌ای با گریشنا نداشته و به هیچ وجه نامزدی ایشان به طور رسمی اعلام نشده است. همان‌طور که در خبر گفته شد، دلخوش مدیریت سایت و نشریه گراش انقلابی را بر عهده دارد و در صورت نیاز این موضوع از طریق این رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

البته بخش عمده‌ای از خبر امسال بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع مختلف تنظیم شده بود و صحت داشت، ولی به مناسبت ایام عید، بخش‌هایی نیز به عنوان طنز به آن افزوده شد. سعی شد در این خبر جانب احترام و دقت کاملا رعایت شود اما اگر آقای دلخوش یا افراد دیگر با این خبر ناراحتی یا اعتراضی داشته باشند، می‌پذیریم و از آنان پوزش می‌خواهیم.

گریشنا در هفته‌های آینده در تماس با نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی، برآورد آن‌ها از حضور یا عدم حضور در انتخابات را بررسی خواهد کرد.

 

خروج از نسخه موبایل