نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گزارش تصویری ۲: تجلیل از چهره‌های ماندگار در روز گراش

هفت‌برکه – گریشنا: در روز گراش، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، در مراسمی از ده چهره‌ی ماندگار شهر گراش تجلیل شد (گزارش مراسم در گریشنا). عکس‌های مجید افشار را از این مراسم ببینید.

دومین آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار گراش ۱۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری برگزار شد.

پاک‌فطرت شهردار سابق شیراز یکی از مهمانان این برنامه با تشکر از دعوت شهردار و اعضای شورای شهر گراش گفت: «دکتر خداشناس یکی از مدیران بسیار توانمند شهرداری شیراز بودند که هم در رشته سازه و هم در رشته شهرسازی تخصص دارند و اگر کار خوبی در شیراز بود با کمک مدیرانی مثل ایشان بود و امیدوارم با کمک ایشان شاهد تحولات خوبی در گراش باشیم.»

شهردار پیشین شیراز گفت: «با این شهر گراش از نظر جمعیت یکی از شهرهایی است که خیلی جمعیت ندارد این شهر با داشتن مردانی بزرگ در کل کشور شناخته شده است. مجمع خیرین‌های مختلفی را در استان داریم افرادی گراشی در شیراز خیلی به ما کمک کردند. ما به راحتی می‌گوییم خیر، اما این را بدانید که جان دادن راحت‌تر از مال دادن است. وقتی خیرینی این چنین در این شهر داریم ای کاش چند تن از مدیران ارضد اقتصادی کشور از مردم این شهر بودند. کسی که می‌تواند در کشورهای دیگر می‌تواند از نظر اقتصادی می‌تواند موفق باشد در کشور خودش هم می‌تواند موفق باشد.»

در بخش تقدیرها از راننده برتر حکیمه نادرپور، راننده برتر سید حسن زیارتی، مریم زمانی برگزیده کنکور سراسری که فرزند کارمند شهرداری است و بانوان شورایار تقدیر شد.

در بخش تقدیر از خیرین از حاج رضا فدایی در ساخت پلیس راه، حاج زینل زینلی در تکمیل ساختمان دادگستری شهرستان، حسین باقرپور در احداث ایستگاه هواشناسی، منوچهر جعفریان در احداث سد دوم تنگ آب، حاج آهنعلی حسین‌شیری در تکمیل ساخت دفتر خبری، پژمان حمایت از برنامه‌های شورا، ابوالحسن غفاری شورایار نمونه و محمد حسن مهرابی تقدیر شد.

در این برنامه عنوان شهروند افتخاری گراش به دکتر محمدنبی محمدی اهدا شد. برنامه ساعت یک ربع به ۱۲ نیمه شب به پایان رسید.

عکس‌های حامد جوکار نیز در این گزارش تصویری منتشر شده است.

خروج از نسخه موبایل