نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بدنسازی بانوان مطلقا ممنوع است/ طلایی مدرک مربیگری ندارد

هفت‌برکه – گریشنا:‌ ۲۵ دی‌ماه گفتگو با مهناز طلایی از بانوان فعال ورزش گراش در گریشنا با تیتر «ورزشکاری برای همه‌جا: از مچ‌اندازی تا موتورسواری» منتشر شد. روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با ارسال جوابیه‌ای به ادعاهای مطرح شده در این مصاحبه شامل کسب مقام کشوری و داشتن مدرک مربیگری پاسخ داده است.

جوابیه‌ی اداره ورزش و جوانان به گفتگوی منتشر شده اضافه شد. این جوابیه را در ادامه می‌خوانید:

مصاحبه‌ای با خانم مهناز طلایی از سوی خبرنگار گریشنا انجام شده است که مورخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ در سایت گریشنا انتشار یافت. خانم طلایی اعلام کرده‌اند مدال طلای لیفت و پرس سینه آسیا و کشور و مدال مسابقات مچ‌اندازی استان را دارا می‌باشند. پس از استعلام از روسای هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام و همگانی (آمادگی جسمانی) انجام شد با توجه به فرهنگ اسلامی کشور، برگزاری هرگونه مسابقاتی در رشته بدنسازی و پرورش اندام برای بانوان مطلقا ممنوع است و هیچ گونه مسابقه‌ی پرس سینه و پاورلیفتینگ در استان و کشور برگزار نشده است و فقط مسابقات مچ‌اندازی بانوان در کشورمان رسمیت دارد و خانم طلایی هیچ گونه مقامی در مسابقات پرس سینه، پاورلیفتینگ و مچ اندازی در سطح استان و کشور دارا نمی‌باشد.

در مورد مدرک مربیگری نیز هیات بدنسازی و پرورش اندام و همگانی شهرستان اعلام نموده‌اند که فرد نامبرده دارای مدرک مربیگری ثبت شده در هیات شهرستان نمی‌باشد و مدرک ده تئوری آن مورد تایید می‌باشد که به منزله مدرک مربیگری نیست.

شایان ذکر است با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان از خانم طلایی جهت ارایه مستندات مدرک مربیگری و مقام‌های یادشده، متاسفانه مدرکی از سوی فرد نام برده شده ارایه نشد.

خروج از نسخه موبایل