نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ازدواج سالم با راهنمایی‌های شهاب مرادی

هفت‌برکه – گریشنا: دانشجویان برای آشنایی با شیوه‌های ازدوج سالم پای صحبت حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی نشستند.

به گزارش هفت‌برکه همایش ازدواج سالم در جوانان دوشنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. بخش اصلی این همایش سخنرانی شهاب مرادی بود. حجت‌الاسلام شهاب مرادی که با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد در حال حاضر بیشتر در فضای مجازی و سخنرانی‌های تخصصی حضور دارد.

مهندس عبدالرضا هرمزی به عنوان حامی این جشنواره با خوشامد به دانشجویان دانشکده‌های بهداشت اوز، پرستاری لار و علوم پزشکی گراش گفت: «حمایت از این برنامه بخشی از مسئولیت اجتماعی مجتمع هرمز است و امیدوارم سخنان سخنران بتواند حاضرین را در انتخاب درست کمک کند.»

دکتر علیرضا گلستان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در این برنامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایشی با موضوع ازدواج گفت: «ازدواج مهمترین رویداد زندگی یک فرد است و باید برای انتخاب همسر و زندگی مشترک با برنامه ریزی دقیق و منظم و عاقلانه تصمیم گرفت.»

سخنرانان اصلی مراسم اعلام کرد راضی نیست که گفته‌های او در رسانه‌ها منعکس شود و این برنامه را بیشتر یک کلاس آموزشی می‌داند. مرادی گفت: «ازدواج تصمیمی است که برای پیری و نسل‌تان می‌گیرید و باید در قیامت هم پاسخگو باشید. تصمیم امروز شما برای روزهای پیری و روزهایی در زندگی است که جاذبه‌های ظاهری از بین رفته است.»

در این همایش با حضور امام جمعه گراش از سه نفر از خیرین شهرستان که در امر ازدواج جوانان فعالیت دارند تقدیر شد. کریم جعفری مدیر خیریه مسجد ولی‌عصر(ع)، یعقوب صادقی تامین‌کننده جهیزیه آسان برای زوج‌های جوان و رحمت مهیایی مدیر خیریه امام علی(ع) تقدیرشدگان این مراسم بودند. همچنین به هفده نفر از دانشجویان و کارکنان علوم پزشکی گراش که با مهریه های کم و ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را شروع کرده بودند جوایزی اهداء شد.

عقد نمادین ازدواج دانشجویی و اهداء هدایایی از سوی امام جمعه، فرهنگسرای نهاد رهبری ، موسسه مسجد امام زین العابدین (ع) به این زوج و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این همایش بود.

این همایش با همکاری معاونت‌های اجتماعی، بهداشت، دانشجویی فرهنگی (اداره مشاوره) دانشکده علوم پزشکی گراش و فرهنگسرای نهاد رهبری برگزار شد. مجتمع آموزشی- فناوری هرمز حامی مالی و اجرایی این همایش بود.

خروج از نسخه موبایل