نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سخنگوی شورا: طرح زیرگذر عجولانه نیست

هفت‌برکه – گریشنا: واکنش‌های رسانه‌ای به طرح زیرگذر میدان شهید برزگران باعث شد اکبر باقرزاده، سخنگوی شورای شهر، در نوشته‌ی کوتاهی که برای گریشنا ارسال کرده است، دلیل شورا برای ارائه این طرح را توضیح دهد. باقرزاده اصرار شورا برای احداث زیرگذر و عجولانه بودن آن را رد کرده است، و گفته است این طرح در واقع تمهیدی از طرف شورا است که کارشناسان ترافیک استان را برای بهبود وضعیت میدان به گراش بکشانند.

متن کامل یادداشت سخنگوی شورای شهر را در زیر بخوانید:

با کمترین هزینه، استفاده از نظرات بهترین کارشناسان استان در جهت حل مشکل گره ترافیک شهری

عرض سلام و ادب خدمت همشهریان بخصوص عزیزانی که نظرات منطقی خود را نسبت به زیرگذر پیشنهادی شورا به نقد گذاشته‌اند. و کمال تشکر را دارم از سایت گریشنا که نسبت به مسائل شهری، نقدهای همشهریان را انعکاس داده است. که انشالله این دغدغه‌ها در نهایت به نتیجه‌ای مطلوب برسد.

عزیزان، موضوع زیرگذر، شروعِ یک پیشنهاد در جهت حل مشکل میدان شهید برزگران تا رسیدن به یک نتیجه‌ی مطلوب است. طرح پیشنهادی شورا حرکتی است در جهت استفاده بهینه از نظرات کارشناسان مجرب استانی در مسیر تسهیل عبور و مرور و بهبود مسائل ترافیکی تقاطع میدان شهید برزگران. مطمئنا با پیشنهاد شورا و حضور کارشناسان در محل، نهایتا به یک طرح جامع و کامل که رضایت همه همشهریان را در بر داشته باشد می‌رسیم.

انجام کارهای بزرگ نیاز به یک خرد و همکاری جمعی دارد. این طرح با پیشنهاد شورا در استان مورد واکاوی و بررسی دقیق‌تر قرار می‌گیرد و شورا هر طرح مصوبی را که از زیر ذره‌بین کارشناسان مجرب شورای ترافیک استان گذشت، در جهت بهبود وضع موجود میدان شهید برزگران مورد اجرا قرار می‌دهد.

ضمنا شورا هیچ اصراری بر زدن زیرگذر در میدان شهید برزگران ندارد. مسیر حرکتی در جهت حل مشکل میدان باید از پیشنهاد زدن زیرگذر شروع شود و شاید منجر به زدن زیرگذر نشود، اما مطمئنا قدمی است در جهت حل مشکل میدان شهید برزگران. پس اگر کمی صبور و بردبار باشید، خواهید دید که شورا هرگز عجولانه تصمیم نگرفته است و این تصمیم نشانه‌ای از دلسوزی شورا در جهت حل مشکلات شهری است.

اکبر باقرزاده

۱۲/۹/۱۳۹۷

 

درباره این طرح بیشتر بخوانید:

شهربین ۴: بررسی چهار گزینه برای میدان/ فلکه شهید برزگران

زیرگذر، یادگار شورا برای آیندگان؟

 

خروج از نسخه موبایل