نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

از چشم شما ۵۲: شستن کوچه‌ها با این آب گران‌بها + توضیحات

هفت‌برکه – گریشنا: سلام آقای شهردار. امیدوارم بعد آن اتفاق ناگوار، سلامتی‌تان را به دست آورده باشید.

در شهر صحنه‌ای را دیدم که لازم بود با شما در میان بگذارم. در اتفاقی نه چندان نادر ماموران شهرداری در حال تمیز کردن شهر با آب نازنین بودند! آن هم در روزهایی که کشور به شدت به آب محتاج شده و مردم بعضی از استان‌ها شبانه‌روز به دنبال تامین آب برای مصرف روزانه خود هستند.

اگر هدف‌تان تمیز کردن خیابان و کوچه پس‌کوچه های شهر است، از نظر بنده این کار سراسر اشتباه هست چون نه تنها با این کار خیابان‌ها تمیز نمی‌شوند بلکه موجب کثیفی بیشتر هم می‌شود. در بعضی قسمت‌ها آسفالت، آب را در یک جا جمع می‌کنند و موجب اتفاق وحشتناکی می‌شوند که کارکنان شهرداری به آن فکر نمی‌کنند. نمونه‌اش ورودی محله بیدله که در عکس مشاهده می‌کنید.

اگر عیادت‌ها روی مبل‌های سلطنتی تمام شد منتظر پاسخ‌تان می‌مانم./محمد آتشی

شهردار شست و شو معابر را ممنوع کرده است

مهندس جلال زارعی پیمانکار خدمات شهری شهرداری گراش در پاسخ به این موضوع و در مورد شست و شوی یکی از معابر توضیح داده است.

شهردار گراش با شستشوی خیابان‌ها مخالف است و چندین بار نیز در این مورد به شرکت ما تذکر داده‌اند. ولی در بعضی از موارد راهی به جز شستشو برای ما نمی‌ماند.

در مورد ذکر شده توسط این شهروند نیز به این علت که کنار مخابرات یک ساختمان را تخریب کرده بودند و به خاطر خاکبرداری انجام شد، گرد و خاک تا روبه‌روی ساختمان شورا و مخابرات آمده بود که مشکلاتی را برای مردم محله و مغازه‌ها بوجود آورده بود. چند بار جارو زدیم ولی گرد و خاک با جارو زدن جمع نمی‌شود و راهی جز شستشو باقی نمانده بود

شهردار هم از این ماجرا مطلع نبوده است و دستور ممنوعیت هر گونه شست و شوی معابر را صادر کرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل