نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دکتر عبداللهی در دانشکده گراش ابقا شد

اولین همایش خیرین سلامت گراش

هفت‌برکه – گریشنا: با تاکید وزیر بهداشت، دکتر احمد عبدالهی در سمتِ ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش ابقا شد.

اسفندماه ۱۳۹۶ دکتر عبداللهی در گفتگو با گریشنا از استعفای خود برای تمرکز بر خدمات درمانی خبر داده بود (خبر در گریشنا). در چهار ماه گذشته، وضعیت ریاست دانشکده نامشخص بود و دکتر عبداللهی با وجود این که قانونا رییس دانشکده بود، عملا حضور چندانی در دانشکده نداشت. اما دهم تیرماه ۱۳۹۷ با حکم دکتر بهادر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر عبداللهی در سمت ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، در سفر دکتر احمد عبدالهی به تهران و دیدار خصوصی با وزیر بهداشت که به منظور تعیین جانشین صورت گرفته بود، وزیر بهداشت با توجه به اهتمام ویژه به گراش، ضمن مخالفت با استعفای دکتر عبدالهی، بر ابقای وی بر ریاست دانشکده گراش تاکید کرد.

در این جلسه، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، با بیان این مطلب که رییسان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی بایستی از نظر علمی در سطح بالایی قرار داشته باشند، گفت: «با توجه به اینکه تصمیمات موثر و مهم آموزشی وزارت، با حضور رییسان دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود، می‌بایست رؤسای دانشگاه‌ها از سطح علمی بالایی برخوردار باشند تا بتوان تصمیمات درستی اتخاذ کرد.»

دکتر احمد عبدالهی نیز در این جلسه خواستار تداوم حمایت‌های وزیر بهداشت و نیز پذیرفتن جایگاه شهرستان گراش به عنوان قطب درمان جنوب شد.

گفتنی است در جلسه‌ی آموزشی وزارت بهداشت که فقط با حضور رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده بود، دکتر عبدالهی نیز از بین رؤسای دانشکده‌های علوم پزشکی حضور داشت.

نامه مخالفت با استعفا و حکم ابقای دکتر احمد عبدالهی بر ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در تاریخ دهم تیرماه ابلاغ شد.

دکتر عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان است و از ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش را بر عهده دارد.

خروج از نسخه موبایل