نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آسفالت باند دوم جاده گراش – اوز تمام شد

هفت‌برکه – گریشنا: با پایان آسفالت باند دوم جاده گراش – اوز، تمام این مسیر پر تردد دو بانده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری‌فرد مدیر کل در خصوص باند دوم محور گراش- اوز گفت: این محور یکی از پر ترددترین محور‌های این اداره کل است که به دلیل قرار گرفتن میان چند شهرستان از تردد بالایی برخوردار است.

وی افزود: «طول این پروژه ۱۴ کیلومتر است که بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است. بیش از ۳۲ دستگاه ابنیه فنی نیز ساخته شده است.»

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از همکاری نهادهای دیگر در احداق این مسیر تشکر کرد: «برای احداث این پروژه شهرداری‌های گراش و اوز نیز در خصوص خاکبرداری، خاکریزی و زیرسازی باند دوم همکاری داشته‌اند.»

باقری‌فرد در مورد فعالیت‌های دیگر در این جاده گفت: «به دلیل تردد بسیار زیاد خودروها و برای بالا بردن ایمنی مسیر دیواره‌های جدا کننده بتنی در طول مسیر در حال نصب است و همچنین پرسنل این اداره کل در حال نصب تابلو و علائم ایمنی مسیر هستند و خط کشی مسیر نیر در حال انجام است.»

آسفالت نیمی از باند دوم در بهمن‌ماه ۱۳۹۶ با پایان رسیده بود و تیرماه امسال آسفالت باند دوم به پایان رسید. با تکمیل نصب علائم جاده‌ای و خط‌کشی این مسیر در آینده رسما افتتاح خواهد شد.

 

خروج از نسخه موبایل