نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هفت کلاس هنری در آموزشگاه هفت‌برکه

هفت‌برکه – گریشنا: آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه در تابستان هفت کلاس هنری نمایشی برگزار می‌کند. این آموزشگاه یکی از زیرمجموعه‌های موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش است.

محمدعلی شامحمدی، مدیر این آموزشگاه، می‌گوید: «مجوز فعالیت آموزشگاه از چند ماه پیش صادر شده است، و برنامه‌هایی نیز با همکاری انجمن دوبله و گویندگی در آن انجام شده است. اما شروع دوره‌ی اول کلاس‌های هنری و نمایشی از اواسط تیرماه امسال خواهد بود.»

تدریس این کلاس‌ها به عهده‌ی مربیان شناخته‌شده خواهد بود: آسیه گرامی، «تصویرسازی کودک» (خلاقیت، شخصیت‌سازی، عروسک‌سازی، نقالی و روایت‌گری، مجسمه‌سازی و …)؛ محمد رستم‌پور، «صحنه‌آرایی از ابتدا تا اجرا»، زینب کوزلی، «ساخت عروسک نمایشی»؛ علی فخری، «تئاتر کودک و نوجوان»؛ محمدعلی شامحمدی، «مبانی هنر گویندگی و تولیدات رادیویی»؛ مسعود غفوری، «قدم اول داستان‌نویسی»؛ و محمد خواجه‌پور، «خبر‌نگاری‌ آزاد برای نوجوانان» (با همکاری خبرگزاری پانا).

محمدعلی شامحمدی، مدیر این آموزشگاه، درباره‌ی زمان‌بندی کلاس‌ها می‌گوید: «ثبت نام این کلاس‌ها از امروز شروع شده است و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت. کلاس‌ها از نهم تیرماه شروع خواهد شد. هر کلاس بین ۴۵ تا ۶۰ روز برگزار می‌شود، و ممکن است زمان‌ برگزاری جلسات در طول هفته طبق پیشنهاد هنرآموزان عوض شود.»

شامحمدی درباره‌ی شرایط ثبت نام برای هر کلاس نیز می‌گوید: «برای نمایش کودک و نوجوان، حداقل رده سنی ۷ سال؛ و رده سنی دیگر کلاس‌ها بین ۱۳تا ۲۵ سال است.»

برای ثبت نام، یک قطعه عکس، کپی کارت ملی و شناسنامه، و ۲۰۰هزار تومان هزینه‌ی شرکت در هر کلاس لازم است. شماره تلفن تماس و ثبت نام، ۰۹۱۷۲۱۶۵۲۷۷، ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱، و ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۱ است. آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه در گراش، خیابان امام(ره)، روبه‌روی بانک صادارات، ساختمان جابری، طبقه اول واقع است.

خروج از نسخه موبایل