نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شاعران آیینی مهمان سومین شب شعر اهل بیت(ع) گراش

هفت‌برکه (گریشنا):  سه روز پس از روز شهادت حضرت زهرا (س) شاعران اهل بیت(ع) در گراش از مناقب بانوی اسلام گفتند.

سومین شب شعر منطقه‌ای اهل بیت (ع) گراش ۳ اسفندماه با حضور ۱۳ شاعر از استان‌های فارس و هرمزگان برگزار شد. این برنامه از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۱۵ در سالن شوری بر پا بود.

سومین شب شعر اهل بیت(ع) گراش

مصطفی کارگر دبیر شب شعر اهل بیت(ع) در گزارشی از شب شعر امسال گفت: «خدا را شکر می‌کنیم که این شب شعر صفر تا صد مردمی برگزار می‌شود. امسال هم از نظر تعداد شاعران، هم کیفیت آثار رشد چشمگیری داشتیم. آثاری از استان‌های دیگر هم ارسال شده بود ولی این دوره ویژه دو استان فارس و هرمزگان بود. دکتر کافی و ایوب پرندآور به عنوان مهمان و هم داور در شب شعر هستند.»

حسینیه ابوالفضل (ع) میزبان نخستین شب شعر اهل بیت (ع) با موضوع مناسبت‌های دو ماه محرم و صفر اذرماه ۱۳۹۴ بود. (خبر در گریشنا)  ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ نیز دومین شب شعر با موضوع حضرت زینب (ع) برگزار شد. (خبر در گریشنا)

در سومین شب شعر شاعران جهرم با شش نفر حضور چشمگیری داشتند و یک نفر نیز از خارج از استان فارس شعرخوانی کرد. خوانسالار از داراب، شهرام شاهرخی از جهرم، روح‌الله قناعتیان از جهرم، دکتر غلامرضا کافی از شیراز، علی صادقی از جهرم، خلیل روئینا از لار، هادی فردوسی، دانیال بهادرانی از جهرم، حسین برومند از بندرعباس، ایوب پرندآور از جهرم، محسن حاتم‌زاده از زرقان، علی داوری‌فرد از گراش و علیرضا رنجکش از جهرم شاعران حاضر در این شب شعر بودند.

در بخش پایانی تندیس شب شعر به شاعران اهدا شد.

 

خروج از نسخه موبایل