نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تکمیل اتصال به شبکه فیبرنوری/ اینترنت گراش سه برابر شد

FiberOptical


FiberOptical
سرانجام اتصال گراش به شبکه فیبرنوری انجام شد و از هفته آینده پهنای باند شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در گراش تقریباً سه برابر می‌شود.

به نوشته سایت هرمز کامپیوتر با پیگیری انجام شده از طریق شرکت مخابرات استان فارس و شرکت ندا اتصال فیبرنوری انجام شده است و از هفته آینده مشکل پهنای باند گراش به طول کامل رفع خواهد شد.

مدیر شرکت هرمز کامپیوتر گفت: از هفته آینده آماده واگذاری اینترنت ADSL به کاربران اینترنت به سرعت دلخواه آن‌ها و کیفیت مطلوب خواهیم بود. وی با تایید مشکلاتی که در ماه‌های اخیر در مورد سرعت اینترنت وجود داشته است گفت: امیدوارم با افزایش پهنای باند و هزینه‌هایی که در این مورد انجام شده است رضایت کاربران اینترنت تامین شود. با اتصال به شبکه فیبر نوری تا چند سال آینده مشکل پهنای باند نخواهیم شد و کاربران می‌توانند با رعایت مقررات از هر سرعت و  حجمی استفاده کنند.

مهندس هرمزی در مورد هزینه زیاد اینترنت گفت: قیمت‌های خدمات اینترنتی از سوی مرکز تعیین می‌شود و تفاوت اندکی بین قیمت در شهرهای بزرگ و گراش وجود دارد. سعی داریم با تنوع دادن به نوع خدمات و سرویس‌ها بتوانیم امکان استفاده مطلوب شهروندان از پهنای باند موجود را فراهم کنیم.

خروج از نسخه موبایل