نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

والیبالی‌های گراش در کلاس داور بین‌المللی

هفت‌برکه (گریشنا): محمد شاهمیری، داور بین‌المللی والیبال ایران، با حضور در گراش، به بیست و پنج نفر از دانش‌پژوهان رشته والیبال فنون داوری درجه ۳ را آموزش داد. افراد حاضر در این کلاس داوری در صورت موفق شدن در آزمون، مدرک داوری درجه ۳ دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش؛ کلاس داوری درجه سه والیبال با حضور مدرس فدراسیون والیبال، استاد محمد شاهمیری، داور بین‌المللی والیبال و FIVB از تهران به مدت چهار روز و با حضور ۲۵ شرکت‌کننده از شهر‌های شیراز، اوز و گراش در مجموعه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است. این کلاس از بیست و دوم فروردین‌ماه شروع شده است و مراسم اختتامیه آن، امروز بیست و پنجم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

استاد شاهمیری میزبانی و امکانات کلاس را بسیار عالی و در سطح کلاس‌های فدراسیون ایران می‌داند. او شهر گراش را با توجه به دور بودن از مرکز استان، شهری تمیز و زیبا با مردمی خونگرم و دوست‌داشتنی می‌داند.

حسین مهروری، سرپرست هیات والیبال گراش، می‌گوید: «پیش از این در سال ۷۸ یک دوره کلاس داوری درجه ۳ در گراش برگزار شد که در آن دوره، سیزده نفر موفق به کسب داوری درجه ۳ شدند. از بین این ۱۳ نفر، ۴ نفر با پیگیری و تلاش خودشان، مدرک داوری درجه ۲ را نیز به دست آوردند.»

 

 

خروج از نسخه موبایل