نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کلاک چهارم و پنجم با حسین‌شیری: کارگروه جایگاه قانونی نداشت

هفت‌برکه (گریشنا): چهارمین شماره کلاک بحث‌برانگیزترین ، بخش فصل اول این مجموعه است. در این بخش ابوالحسن محمودی دبیر کلاک با حسینعلی حسین‌شیری نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش گفتگو کرده است. قرار بود در زمان نمایشگاه مطبوعات با میرزا خلیل بهمنی دیگر نامزد گراشی این انتخابات نیز گفتگو کنیم اما این گفتگو انجام نشد.

پیش از انتشار شماره چهارم، حسین‌شیری درخواست کرد این مصاحبه منتشر نشود او درباره دلایل خود گفت: «نمی‌خواهیم بازگشت به گذشته داشته باشیم و در آستانه فصل بهار کام مردم را تلخ کنیم. از طرف دیگر صحیح نیست اختلافات موجود در شهر گراش به صورت گسترده منتشر شود.»

اما در نهایت حسین‌ حسین‌شیری که همواره با رسانه‌ها تعامل مناسبی داشته است راضی به انتشار این مصاحبه شد. او در یادداشتی نوشته است:

مدیر محترم سایت گریشنا

با سلام و احترام خدمت شما و همشهریان عزیز و گرامی خودم و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، پیرو درج مطلبی به این عنوان که اینجانب اجازه نشر مصاحبه به گرداندگان کلاک نداده‌ام .به استحضار می‌رساند طی تماسی که دبیر این برنامه داشتند عرض کردم در آستانه سال نو و لطافت بهار به یادماندنی کام مردم عزیز را به گذشته تلخ نکنیم ودر جهت آینده و پیشرفت و وحدت شهر گام برداریم و هیچ‌گونه محافظه کاری در کار نبوده است.

فلذا برای بر طرف شدن ابهام مخیر هستید این مصاحبه را منتشر نمایید. درپایان ضمن تشکر از جوانان و عزیزان آن مجموعه پیشاپیش عید نوروز و طراوت بهاری و رحمت ایزدی را خدمت همشهریان ولایی و بزرگوار خودم تبریک وسالی سرشار از موفقیت برایتان آرزومندم.

کوچک شما.حسینعلی حسین شیری

حسینعلی حسین‌شیری یکی از سیاسی‌ترین شخصیت‌های گراش در سال‌های اخیر او است. او بعد از بخشداری خنج، به فرمانداری مهر و ارسنجان رسید. اما اوج فعالیت سیاسی او در شهر گراش نامزدی برای انتخابات مجلس دهم بود. حسین‌شیری در حال حاضر دانشجوی دوره دکترای حقوق در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است و قطعا در سال‌های آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

او در این گفتگوها از دریچه خود رویدادهای انتخابات مجلس دهم را بررسی کرده است گریشنا آماده انتشار پاسخ دیگر افراد فعال در این انتخابات است. در بخش اول مصاحبه حسین‌شیری به این پرسش‌ها پاسخ داده است.

چرا در انتخابات مجلس دهم دو کاندیدای گراشی داشتیم؟

مشکل کارگروه چه بود؟

در شب آخر تبلیغات اتخابات در مدرسه علمیه چه گذشت؟

الان اگر به گذشته برگشتید آیا همچنان کنار نمی‌روید؟

بخش دوم این گفتگو در شماره پنج کلاک روز پنجشنبه منتشر می‌شود. بخش اول گفتگوی با حسین‌شیری را در آپارات ببینید یا دانلود کنید:

در بخش دوم گفتگو حسینعلی حسین‌شیری به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد:

چه کسی مقصر شکست در انتخابات بود؟

آیا در شب انتخابات ملاقاتی بین حسین شیری و بهمنی انجام شد؟

آیا حسین شیری تصمیم دارد دو بعد نامزد انتخابات مجلس شود؟

خروج از نسخه موبایل