نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اولین محفل انس با قرآن با حضور قاریان شیعه و سنی در گراش

هفت‌برکه: رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با حضور در اولین محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی جنوب فارس، کلنگ احداث ساختمان واحد خواهران موسسه مجمع‌ القرآن فاطمیون گراش را نیز به زمین خواهد زد.

اولین محفل انس قاریان شیعه و سنی

اولین محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی جنوب فارس، پنج‌شنبه ۳۰ دی به‌ همت موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی موسسه، این محفل قرآنی پس از ماه‌ها پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با ائمه جمعه گراش، لار، اوز و خنج، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مراکز قرآنی خنج، اوز و خور برگزار خواهد شد.

میهمان ویژه این مراسم حسن محمدی، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، خواهد بود. مجتبی فردفانی و عبدالحمید غریب‌نواز نیز از جمله میهمانان این مراسم هستند. جامعه قرآنی گراش، لار، اوز، خنج، خور و … هم در این محفل قرآنی حضور خواهند داشت.

این مراسم پنج‌شنبه ۳۰ دی ساعت ۲۰ در سالن اجلاس شوری گراش جنب اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کلنگ‌زنی ساختمان واحد خواهران مجمع‌القرآن

کلنگ احداث ساختمان واحد خواهران موسسه مجمع ‌القرآن فاطمیون گراش نیز با حضور مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن ‌و عترت کشور، عصر پنج‌شنبه ۳۰ دی به زمین زده خواهد شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار و چهل متر بنا می‌شود. فاز اول، احداث ساختمانی با زیربنای هشتصد متر مربع خواهد بود. یکی از خیرین هزینه ساخت فاز نخست این مجتمع را به عهده گرفته است.

افتتاح دوره آمادگی حافظان قرآن برای شرکت در آزمون ارشد

عصر پنج‌شنبه و با حضور دکتر حسن محمدی، دوره تثبیت محفوظات حافظان کل قرآن کریم نیز در مجمع القرآن گراش افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه، این دوره شامل مجموعه‌ کلاس‌های آموزشی است که حافظان کل قرآن کریم می‌توانند پس از حضور در این دوره‌ها و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم و حدیث، بدون نیاز به حضور در دوره‌ی چهارساله کارشناسی، مدرک کارشناسی از وزارت علوم دریافت کنند. ضمن این‌که امکان ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در همه‌ی رشته‌ها برای حافظان قرآن کریم فراهم می‌شود.

تاکنون ۳۰ حافظ کل قرآن برای شرکت در این دوره نام‌نویسی کرده‌اند. این دوره در حسینیه حضرت علی اکبر (حاج شاجان) برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل