نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فراخوان طراحی یادمان شیخ احمد انصاری

هفت‌برکه (گریشنا): یادمان شیخ احمد انصاری در بیمارستان گراش ساخته خواهد شد.

دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی گراش در گفتگو با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش از همه‌ی هنرمندان، طراحان، صاحبان آثار هنری و جوانان دارای ذوق هنری در سراسر کشور دعوت کرد با شرکت در این فراخوان، طرح‌های پیشنهادی خود را با مفاهیم مرتبط با وقف و کارهای خیر و کتیبه‌های اسلامی به دفتر مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ارسال کنند.

معاون توسعه و مدیرت منابع علوم پزشکی درباره ویژگی‌ها و شرایط یادمان گفت: این یادمان دارای شش ستون خواهد بود و  قسمت فوقانی  و دور تا دور گنبد آن دارای  طرح کتیبه اسلامی قرار می‌گیرد.

دکتر سیدجواد محقق در پایان افزود: با توجه به امکانات و تجهیزات بیمارستان گراش، ما با استقبال زیاد مردم تمام از مناطق برای کارهای درمانی هستیم و به همین منظور این یادمان در قسمتی از بیمارستان ساخته خواهد شد و فرصت مناسبی است که تمام مردم منطقه با این انسان وارسته  و خدمات ارزشمند وی آشنا شوند.

طراحان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی را بر روی سی دی و یا کاغذ گلاسه با کیفیت مناسب به نشانی استان فارس، شهرستان گراش، بلوار امام حسین (ع)، بلوار دانشجو، دانشکده علوم پزشکی، دفتر مدیریت روابط عمومی ارسال کنند. به طرح منتخب سکه بهار آزادی  اهدا خواهد شد.

مرحوم حاج شیخ احمد انصاری گراشی (ره) از خیرین بزرگوار کشور بود که ساخت مجتمع عظیم دانشکده علوم پزشکی گراش، ساخت مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش، حسینیه اعظم گراش، مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها شیراز، و طرح توسعه مسجد مقدس جمکران و صدها کار خیر در سراسر کشور از او به یادگار مانده ست.

خروج از نسخه موبایل