نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

زن جوان از چنگ سرطان گریخت

هفت‌برکه(گریشنا): در عمل جراحی موفق در بیمارستان گراش توده سرطانی از شکم زنی ۳۱ ساله خارج شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش،این خانم ۳۱ ساله در گفتگو با روابط عمومی درباره بیماری خود و پیگیری درمانش گفت: «بیش از یک سال قبل متوجه ورم شکم خود شدم که فکر می‌کردم شاید ورم معده و یا کیست باشد و برای انجام سونوگرافی به مرکز استان مراجعه کردم و دلیل این ورم را وجود تومورهای سرطانی داخل شکمی تشخیص داده شد.»

وی در ادامه گفت:« در این مدت دوبار (یک بار در بیمارستان خصوصی و یک بار در بیمارستان دولتی) در شیراز عمل شدم و حتی ۱۶ جلسه شیمی درمانی هم برای من انجام شد ولی متاسفانه موفقیت‌آمیز نبود. تا این که من را به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش ارجاع دادند، البته سال قبل هم به من گفته بودند که بیمارستان گراش امکانات و پزشکان خوبی دارد ولی من باور نداشتم. تا این که روز دوشنبه در بیمارستان گراش تحت عمل جراحی سرطان قرار گرفتم و بحمدالله تومورهای سرطانی از داخل شکم من خارج شده و عمل موفقیت آمیز بوده است.»

این بیمار در عمل‌های قبلی هزینه‌ای نزدیک به شصت میلیون ریال پرداخت کرده است ولی هزینه‌ی عمل در بیمارستان گراش حدود دو میلیون ریال بود. این بیمار در حال حاضر در بخش ICU  بیمارستان بستری است و به گفته پزشک معالج وی، حال عمومی ایشان خوب است.او از پزشک معالج خود و نیز پرسنل بیمارستان گراش به دلیل رسیدگی و برخورد مناسب تشکر و قدردانی کرد.

 

خروج از نسخه موبایل