نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دختران شناگر در سه رده سنی سوم شدند

هفت‌برکه (گریشنا): شناگران گراشی در مسابقات قهرمانی شنای استان، در سه رده‌ی‌ سنی به مقام سوم رسیدند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، این مسابقات طی روزهای پانزدهم و شانزدهم مهرماه با حضور ده تیم از سراسر استان فارس در استخر انقلاب شیراز برگزار شد. تیم گراش در چهار رده تیمی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ سال به بالا در این رقابت‌ها حضور داشت. در نتیجه این مسابقات، شناگران در سه رده سنی، چهار مقام سوم را کسب کردند.

زهرا رادمرد، نگار واحدی، فاطمه محسن‌زاده، کیانا سهرابی و یاسمن نظری در گروه سنی ۱۱ تا ۱۲ سال؛ انسیه حسنی، مریم امیدوار، رویا کریم‌زاده و لیلا حسین‌شیری در رده‌ی سنی ۱۳ تا ۱۴ سال ماده‌ی تیمی آزاد؛ و در همین رده‌ی سنی، انسیه حسنی، مریم امیدوار، رویا کریم‌زاده و مریم کریمی در ماده مختلط؛ و در رده‌ی سنی ۱۵ سال به بالا، سعیده کشوری، طاهره موسوی، الهام عظیمی و آیگین کاظمی‌زاد توانستند مقام سوم را از آن خود کنند. در کل هفده مدال حاصل کار شناگران گراشی در این رقابت‌ها بود. مربیان و سرپرستان تیم نیز در این مسابقه در جمع امتیاز تیمی سوم شدند و سه مدال و جام این رقابت را از آن خود کردند.

تیم شیراز الف مقام اول و تیم‌های شیراز ب و سپیدان ب به صورت مشترک مقام دوم را به دست آوردند. اسماء حسنی، زهرا کریم‌زاده، هانیه حسینی، فاطمه حسینی و یاسمین یوسفی شناگران رده سنی ۸ تا ۱۰ سال بودند.

صدیقه شیردم و افسانه محسنی به عنوان مربی، فرشته پورشمسی به عنوان سرپرست با مدیریت طیبه جعفریان این گروه را همراهی می‌کردند. طیبه جعفریان، رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان گراش، در خصوص نتایج مسابقات می‌گوید: «این که تیم گراش بدون در اختیار داشتن استخر در گراش و انجام تمرینات در استخرهای شهرهای اطراف در سه رده‌ی سنی به موفقیت رسید، باعث جلب نظر روسای هیات استان شد. پیشنهاد من به خانواده‌هایی که به دنبال موفقیت فرزندان خود در رشته‌ی شنا هستند این است که بیشتر از تبلیغات، به تجربیات و تخصص افراد برای انتخاب مربی توجه داشته باشند.»

خروج از نسخه موبایل