نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

با «اسوه»، یاد شهدا با شماست

Osveh 01

هفت‌برکه (گریشنا): نخستین نرم‌افزار موبایلی معرفی شهدای شهرستان گراش با عنوان «اسوه» طراحی شد.

این نرم‌افزار اندرویدی به همت جمعی از فعالان فرهنگی در شهرستان ساخته شده است و حاوی اطلاعات شهدای هشت سال دفاع مقدس است. به گفته‌ی محمدمهدی کعبی، عضو گروه طراحی این نرم‌افزار، جستجو و دستیابی به زندگی‌نامه شهدا، وصایا و خاطرات هم‌رزمان شهدا و خانواده‌های معظم شهیدان در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. گروه طراحی این نرم‌افزار امیدوار است با همکاری همه‌ی کسانی که عکس و اطلاعاتی درباره هر کدام از شهدا دارند، این نرم‌افزار جامع‌تر نیز بشود.

کعبی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری در مورد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: «زنده نگه داشتن یاد شهدا، گام مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. این نرم‌افزار جامع در جهت انتقال ارزش‌ها و معرفی شهدای شهرستان گراش طراحی شده است و در اختیار عموم قرار دارد.» کعبی در مورد هدف طراحان این نرم‌افزار نیز می‌گوید: «اهمیت تولید محصولات نرم‌افزاری و معرفی و نشر اثار شهدا، مهم‌ترین هدف برای طراحی این نرم‌افزار است.»

برای ساخت این پروژه نرم‌افزاری، محمد علی دلاوران (به عنوان مدیر پروژه) حبیب فروزش (گردآورنده مطالب) مجتبی فرهادی، یونس یحیی‌پور و محمدمهدی کعبی (گروه طراحی) با هم همکاری داشته‌اند. کعبی در انتها می‌وید: «امیدواریم کسانی که اطلاعاتی در مورد شهدا دارند، با در اختیار گذاشتن مطالب، کمک کنند تا این نرم‌افزار تکمیل شود. علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند از طریق ایمیل Pgg.kabi@gmail.com و یا از طریق واتس‌اپ با شماره تلفن ۰۹۱۷۹۸۹۸۹۰۹ با گروه طراحی تماس حاصل کنند.»

این نرم‌افزار اندرویدی را با حجم ۳۳ مگابایت از طریق این لینک از کانال گراش در تلگرام یا از این آدرس در پرشین‌گیگ دریافت کنید.

Osveh 01
خروج از نسخه موبایل