نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سالانه ۶۰ طلاق و وجود ۸۰۰ معتاد زیبنده گراش نیست

هفت‌برکه (گریشنا): فرماندار گراش در مراسم تودیع و معارفه‌ی رییس دادگاه، گراش را از شهرستان‌های امن استان دانست، ولی اعلام کرد برخی آمار در بخش آسیب‌های اجتماعی زیبنده گراش نیست.

فرماندار: گراش از شهرستان‌های امن استان است

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، در جلسه شورای اداری ۱۸ مرداماه ۱۳۹۵، به کاهش ۳۲ درصدی جرایم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «این نتیجه‌ی هماهنگی و تعامل بین همه‌ی ارکان شورای تامین است که سپاه، دادگستری و نیروی انتظامی بیشترین نقش را در کاهش جرایم دارند. در کشورهای اطراف شاهد این ناامنی‌ها هستیم و می‌بینیم که چه مشکلاتی دارند، ولی در ایران اسلامی و با رهبری مقام معظم رهبری شاهد یک امنیت مثال‌زدنی هستیم.»

آمار نگران‌کننده برخی آسیب‌های اجتماعی

فرماندار شهرستان گراش یکی از مشکلاتی را که جامعه ما با آن دست به گریبان است و دولت تدبیر و امید نیز به شدت به دنبال رسیدگی به آن است، توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: «قوه قضاییه و دادگستری نقش تعیین‌کننده‌ای در این راستا می‌تواند داشته باشد و باید از ابتدا پیشگیری و بعد از آن اصلاح کنیم و اگر اصلاح نشد، برخورد فیزیکی داشته باشیم. آسیب‌های اجتماعی مثل حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد است که در کل کشور و شهرستان با آن مشکل داریم. سالانه حدود شصت مورد طلاق در شهرستان داریم که زیبنده شهرستان ولایی و اسلامی و دینی و ارزشی مثل گراش نیست. در حوزه اعتیاد حدود هشتصد نفر معتاد وجود دارد که قابل پذیرش نیست.»

توضیح: ابتدا در تیتر به اشتباه نوشته شده بود: «ماهانه ۶۰ طلاق» که تیتر به «سالانه ۶۰ طلاق» تصحیح شد.

خروج از نسخه موبایل