نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گوینده گلوری مهمان هنرجویان گویندگی لار

هفت‌برکه (گریشنا): کیوان عسکری مهمان جشن پایان‌دوره‌ی هنرجویان اولین دوره حرفه‌ای گویندگی لارستان بود.
به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، اولین دوره حرفه‌ای گویندگی و دوبله به همت خانه فرهنگ شماره یک لار برگزار شد. در این دوره سه‌ماهه، بیست و سه هنرجو موفق به دریافت گواهی پایان دوره از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار شدند. همچنین در حاشیه مراسم اختتامیه، کارگاهی یک‌روزه با حضور کیوان عسکری، مدرس دانشکده صدا و سیما، برگزار شد. عسکری به دعوت محمدعلی شامحمدی، مدرس این دوره گویندگی و دوبله، به لار سفر کرده بود.
به گزارش صحبت، مراسم پایان دوره‌ی اولین گروه گویندگی و دوبله دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ در تالار شورای شهر لار با حضور سید علی‌اصغر رفعت حقیقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد  لارستان، کیوان عسکری، استاد دانشکده خبر صدا و سیما و با حضور جمعی از هنرمندان و دانش‌آموختگان این دوره برگزارشد.
رفعت حقیقی ضمن خوش‌آمدگویی و تقدیر از محمدعلی شامحمدی مدیر اولین دوره گویندگی و دوبله، بیان داشت: «لار در حوزه‌ی فرهنگ و هنر پتانسیل بسیار خوبی دارد و هنرمندان بسیاری از این خطه برخاسته‌اند و در سطح کشور مطرح شده‌اند، و امید است که بتوان در این عرصه هم به موفقیت‌های  قابل توجهی دست پیدا کرد.»
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان همچنین از تشکیل «انجمن گویندگی» در آینده‌ی نزدیک خبر داد.
سپس کیوان عسکری، استاد دانشکده خبر صدا و سیما و مدیر گویندگان انجمن جوان تهران (گلوری)، ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان هنرجویان صداپیشگی لارستان تصریح کرد: «یک هنرجو ابتدا باید انسان باشد و اهدافی را در جهت هنرش دنبال کند. وجه تمایز هنرمند با یک انسان عادی در نوع نگاه و دیدگاه اوست.»
عسکری ادامه داد: «هنر یعنی عرضه. یک هنرمند باید بتواند هنرش را به بهترین وجه در معرض مخاطبانش قرار دهد. و خود را جزیی از مخاطب بداند، نه کمتر و نه بیشتر از او.»
در پایان این مراسم، گواهی پایان دوره به اولین هنرجویان حرفه‌ای دوبله در لارستان اعطا شد.
خروج از نسخه موبایل